pátek 12. října 2018

Mall reklamace zkušenosti

Za mě je tedy (alespoň v tomto konkrétním případě) reklamace u Mall. Ahojte, chtěla jsem se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s reklamací u Mall. Vlastně ještě nikdy jsem nereklamovala věci nakoupene v eshopu, tak nevím, jak to funguje, a jestli to má vůbec cenu. Konkrétně mi hapruje mobil. Ještě má měsíc do let (já vím já vím mobily dneska už toho moc nevydrží), tak bych ho.


Prodloužili jsme lhůty pro vrácení i reklamace a vše tak můžete vyřešit v klidu až po ukončení nouzového stavu. Zkušenosti : Reklamace u Mall. Už několikrát jsem na tomto webu psal o svých zkušenostech s nákupy nebo s reklamací u Alza. Nedávno jsem měl možnost vyzkoušet si reklamační proces u Mall. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Dobrý den, Radko, je mi líto vzniklých nepříjemností. Při převzetí reklamovaného zboží je skutečně potřeba kontrola zboží. Vtipné je, že obsluha v prodejně mall nám vždy při předávání na reklamaci nefunkčnost potvrdila.


Reklamace vždy trvá nejméně dní a tak od té doby co jsme telefon zakoupili, strávil skoro měsíců na reklamaci, kterou nám pořád nikdo nechce uznat. A zbylou dobu si ho můžeme tak maximálně strčit za klobouk. S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně Mall. Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Pokud jste u nás registrovaní.


CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Nejširší sortiment - u nás prodáte vše, od háčku na ryby po zahradní domek! CZ je pro nás zajímavým prodejním kanálem, který dobře doplňuje ty stávající. Nikdy mě nikdo takhle nezklamal.


Objednanou pračku mi dovezli se skrytou vadou a tekla. Po 14ti dnech od reklamace slavnostně přijel technik a zjistil že pracka dopravci mallu po cestě spadla , vytáhl kusy plastu a ukázal díry v pračce. Formulář od technika chtěl mall zaslat a měli se ozvat do dvou dnů. Ahoj, seznámím Vás z nejnovější zkušeností s reklamací zboží na mall. DEJTE SI POZOR na MALL.


Paměti jsem odnesl do reklamace v Alze. Popsal jsem daný problém a prodavač mi odpověděl: peníze nebo vyměnit za nový kus. Máte někdo podobné zkušenosti s alzou, že by takto reklamovaly věci. Kreditní karta vydávaná díky spolupráci Raiffeisenbank a Mall.


O službě mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti. Zdravím, z tohoto e-shopu nic nebrat. Objednal jsem si Moto GPlus, všechno se zdálo OK, jenže dorazilo něco fakt strašnýho.


Krabička měla omlácené rohy, originální lepítko (brání otevření krabičky) s logem Motoroly chybělo, mobil byl v jakémsi pytlíku (normálně má mít jen displej pokrytý fólií, ta chyběla), manuál nebyl v češtině.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky