pátek 2. prosince 2016

Korpus na dort na plech

Musím pochválit dort , vypahá nádherně. Právě jsem strčila do trouby plech s piškotovým těstem. Dělala jsem totiž domácí baileys a zbylo mě dort karamelového základu, tak mě napadl právě piškotový koláč, jestli těsto vyběhne, rozříznu, namažu marmeládou, pokud ne, dám navrch karamelový základ.


Troubu předehřejeme na 1°C. Dortovou formu vymažeme a vysypeme.

Celá vejce ušleháme s cukrem. Po lžících zašleháme mouku. Když je vše dobře vyšlehané, vlijeme těsto do připravené formy. Těsto na korpus pečeme asi minut.


Ale záleží na tom, jak peče trouba. Korpus na dort ozdobíme podle fantazie. Hrníčkový korpus na dort na plech recepty, které budete milovat.

Velký piškotový korpus - recept. Přečtěte si, jak jídlo správně připravit a jaké si nachystat suroviny. Vše najdete na webu Recepty. Zdravím, učím se na střední škole jako cukrářka třetím rokem a moc ráda dělám dorty a právě jsem hledala, jaký korpus by byl opravdu dobrý a vláčný.


Tenhle mi padl do oka podle pěkně popsaného postupu a podle dobrých ohlasů. Dnes jsem pekla kakaový korpus na dort podle vašeho receptu a musím opravdu pochválit. Vyberte si ze stovek receptů na čokladovy korpus na dort , které se vám budou snadno a rychle vařit. Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření čokladovy korpus na dort. Nevíte proč se mi korpus vždy srazí už v troubě?


Peču na horní a dolní ohřev v elektrické troubě na 1stupňů cca 50minut. Mám zkusit změnit program? I tak je teda dobrý, jen ne tak nadýchaný.


S dortovou formou po vytažení z trouby nijak nebouchejte - upečený korpus by se mohl uprostřed propadnout. Až forma vychladne tak, že na ni můžete sáhnout rukou - vyklopte hotový korpus. Když se ale korpus upeče, tak je buď nízký, nebo je tužší a ne tak hezky nadýchaný, jak jsem zvyklá z dortové formy. Nemáte nějaká prosím radu nebo recept, na nějaký korpus na plech ?

Když děláte obdelníkový dort , je nižší, nebo ho děláte do výšky klasické dortové formy. Už jste vyzkoušeli mnoho receptů na korpus při pečení dortu a nikdy vám nevyšel podle vašich představ? Vyzkoušejte tento recept a uvidíte, že těsto je jemné, šťavnaté a nadýchané. Toto množství pečeme cca – minut, dokud není špejle na vpich suchá.


Pro větší formy lze jednoduše vypočítat dávky nebo dvojitou dávku těsta. Převrácení na vrchní stranu pomůže vyrovnat případné vyklenutí, které při pečení vzniklo. Pokud korpus i po vychladnutí hodně kopulovitý, odřízněte vršek.


POLEVA: Smetanu přiveďte do varu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky