čtvrtek 2. dubna 2020

Zavařování masa v troubě

Tipy na zavařování okurek, ovoce (třešně, meruňky, broskve, jahody, angrešt apod.), masa a hub v troubě. Jak dlouho zavařovat, na kolik stupňů a který režim. Při zavařování v troubě je třeba počítat s vyšší spotřebou energii vzhledem k tomu, že do ní nevložíme tolik sklenic jako do hrnce.


Pokud ale chcete zavařovat jen několik sklenic, vyzkoušejte i zavařování v mikrovlnné troubě. Nemáte doma zavařovací hrnec, a přitom byste si chtěli zavařit maso do zásob?

Nezoufejte, využijte to, co doma máte – tím je vaše trouba. Poté důkladně naskládáme do sklenic, zalijeme 3-lžícemi vody, sklenice uzavřeme a zavařujeme v troubě. Jarní kopřivová nádivka s uzeným masem - V mléce máčené, pak vymačkané rohlíky promíchané s mladými výhonky kopřiv, bylinkami, kostičkami uzeného masa , vaječnými žloutky, cibulí, sněhem z bílků a kořením, směs zapečená v troubě ve formě na srnčí hřbet, v zapékací misce nebo v klasickém pekáčku. Diskuse na téma zavařování v troubě.


Ahoj všem, máte s tím nějaké zkušenosti? U nás v rodině to nikdo nedělá, matka se po jedné zkoušce cca před lety, kdy jí komplet upadla dna sklenic, do dalšího pokusu už nepustila, a já nevím - láká mě to. V troubě můžeme zavařovat jen se sklenicemi s víčky na závit!

Postup zavařování v klasické elektrické nebo plynové troubě se od horkovzdušné liší jen v nastavení teploty a doby sterilizace. Trouba by vždy měla být předehřátá, elektrická se nastavuje na až 100. Naložte ho v koření a rychle upečte vcelku do poloměkka. Poté rozeberte na menší kousky (pamatujte si, že kosti do zavařování nepatří) a naskládejte do zavařovacích sklenic. Sklenice důkladně vypláchněte horkou vodou a nechte uschnout na čisté utěrce.


Stejným způsobem ošetřete víčka a. To je schopno přinést opravdu zajímavou metodu zavaření prakticky čehokoli. Váš článek se zaujetím. Chtěla jsem se Vás zeptat, jestli prosím nemáte zkušenosti v troubě zavařovat i maso. Nejen předem upečené, uvařené, ale i maso syrové.


Já jsem i před dvěma měsíci zavařovala maso. Udělala jsem sklenic. Maso jsem nejdřív upekla normálně v troubě , pochopitelně jsem dala sůl, kmín a podlila vodou.


Pak jsem to nandala do sklenic a zavařovala jsem to hodinu. Maso je krásné, výborné a nezkažené - takto to dělám celé roky a nikdy se mi nic nezkazilo.

U elektrické trouby si nastavte ohřev na horní i dolní topné těleso na 1°C. Plynovou troubu nastavte na stupeň až podle jejího typu. Do předehřáté trouby vložte plech se sklenicemi. Teď už se podíváme na konkrétní doporučení. Začneme horkovzdušnou troubou.


Zde jsou doporučovány nejvyšší teploty, proto je vhodné použit silnější vrstvu vlhkých novin, která ochrání zejména víčka před deformací. Krom nastavení teploty a doby zavařování se postup v plynové či elektrické troubě nijak od horkovzdušné trouby neliší. Troubu byste měli vždy předehřát, elektrickou na až 100° a plynová na první stupeň. I v tomhle postupu zavařování , je nejlepší vždy vyzkoušet.


Teplota v troubě by měla být 2až 2°C, doba sterilizace je přibližně stejná jako u klasického zavařování v zavařovacím hrnci – menší sklenice až minut, větší až minut. V zásadě platí, že měkké ovoce či zeleninu je vhodné zavařovat kratší dobu než tvrdé druhy. U všech ostatních potravin.


Trochu mě znechucují názory typu: kdo nemá aspoň na polopenzi, ať sedí doma a podobně. Důvody pro zavařování masa na dovolenou mohou být různé: v mém případě je to sedmiletý syn celiak, který vzhledem ke svému zdravotnímu stavu potřebuje řádně jíst. Samozřejmě se chystám jako každý rok kupovat na místě ryby a. Na internetu jsou informace poněkud protichůdné: na suchý plech - na mokrou utěrku - postavit do vody Různí se i doby a teplota zavařování ( -150C, 20min.-1hodina), takže mám z toho tu větší hlavu vevnitř… Díky za rady a zkušenosti.


Zavařujete někdo v troubě ? Příprava na zavařování. Jak už jsme si řekli, vše je potřeba absolutně čisté, je tedy zapotřebí sklenice a víčka umýt v horké vodě, do které můžete přidat sodu. Poté je dobře opláchneme pod tekoucí vodou a necháme volně uschnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky