pondělí 13. dubna 2020

V myčce zůstala voda

Zůstala vám v myčce voda ? Možná ji ani nespustíte. I když hadice vyčistíte, stejně bude váš spotřebič stávkovat. Jednoduše ho restartujte – mělo by stačit zmáčknout spínací tlačítko po dobu několika vteřin.


V myčce je voda na dně: důvodů a jejich odstranění 06. Leave a comment Pokud je v myčce nádobí voda v dolní části, může dojít k poměrně malým důvodům poruchy Mnoho lidí používá myčky k ukládání svého volného času.

Jaké budou náklady na opravu? Pokud problém spočívá v zaneseném či blokovaném filtru nebo v hadici, odstranění problému je hračkou. Výrobce v pokynech vždy neuvádí, že by voda měla zůstat v myčce nádobí a spotřebitelé spěchají, aby se panika rozšířila z modré.


V myčce zůstala voda - co s tím Ahoj, moc prosím o radu. Udělala jsem blbost, přerušila jsem cyklus myčky, protože byla hlučná a uspávala jsem malého, a pak jsem omylem vypnula celou myčku, takže ten původní program se vynuloval a teď mám v myčce dole vodu, co se nevypustila a nevím jak ji vypustit. Před použitím myčky si laskavě přečtěte návod k montáži a použití! V prohlubních nádobí zůstává voda.


Nejprve zkontrolujte, zda máte dovřená dvířka, zda je myčka správně zapojená v síti a jestli náhodou nevyhodila jistič, případně nespálila pojistku.

Myčka se také nespustí, pokud v ní zůstala voda. V takovém případě ji restartujte – dlouze zmáčkněte spínací tlačítko. Myčka by po restartu měla zbytkovou vodu. Pro lidi které tapali jako já. Myčku jsem rozebral, k čerpadlu použité vody jsem se dostal zespodu, polozil jsem myčku na záda, dole povolil dva šrouby a byl jsem pekně ve střevech v cerpadelku byl zaseknut střep ze skleničky, čerpadélko jsem vyndal zkusil na chvili na sucho jelikož fungovalo opět jsem vše zamontoval a myčka běží.


Odpad nebyl ucpaný, ale v tom odtoku (tam kudy stíká voda do odpadu) byla pecka nebo co a myčka odmítla vypouštět. Bohužel nás to nenapadlo a ani jsme ji tam nenahmátli, to až opravář a ještě ze mě měl srandu A hlavně mi říkal, že to bývá nejčastější závada u těchhle myček, že tam prostě padne pecka nebo kost a nevypouští to. Ahoj, my máme podobný problém s myčkou, máme tu hadici prodlouženou, takže si myslíme, že je problém v tom.


Stalo se nám to už dvakrát a manže tu hadici dal do kyblu, vypustil vodu a pak to zase šlo Taky máme novou myčku, asi nějaký špatný tlak nebo co Já se ještě kdyžtak zeptám manži co v tom je za trik, tak kdybych ještě něco novýho věděla, tak napíšu. Do této části se voda vždycky napustí a až převezme nějaké teplo z pláště myčky, tak se napustí do prostoru pro mytí nádobí. Jinak jsou tyto výměníky prázdné. Jde asi o nejčastější problém, který vás v souvislosti s tímto spotřebičem může postihnout. Na první pohled nepoznáte, v jaké fázi se mycí program zadrhl a ono to vlastně ani není důležité.


Důležitější je způsob, jak tento problém vyřešit. Obyčejným restartem si nepomůžete. Obě komory pro výběr tlaku jsou vyrobeny tak, aby voda , kusy potravin neklesly dovnitř. Tělesná komora pro odběr tepla je uložena na jedné nebo dvou šroubcích a je odstraněna.


Mám myčku Bosch a od poloviny týdne mě při zapnutí programu jen jako by prskne vodu a pak začne hučet,ale voda do ní neteče.

Zablokuje se napousteni, kdyz zjisti, ze nejde vypoustet. Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, vlastním myčku Indesit DSG 5(již po záruce), avšak v poslední době mi nevypouští vodu, tato zůstává v myčce. Myčka funguje normálně, nádobí je čisté, suché. Ale i když je po programu výpusť bez vody, po nějakém čase se výpusť naplní vodou (zapáchající).


Máme ji připojenou zvlášť, takže se nemohl ucpat společný sifon se dřezem - dřez vypouští - takže si myslím že to nebude problém v odpadech. Myčka mi funguje necelý rok naprosto perfektně a teď mi tam zůstala voda , nádobí nebylo ani pořádně dosušené, filtry byly a jsou čisté. Pokud v pračce po skončení programu (nebo druhého programu) zůstala voda , zkuste ji mechanicky vypustit a vyčistit filtr. Může se stát, že přitom narazíte na. Prosím poraďte - dnes mi poprvé nešla zapnout myčka , kterou jinak používám denně.


Rozsvítily se červené kontrolky a to bylo vše - voda se. Prosím o nabídku s možností opravy,myčka model RELING DW6 TYP911D53-OL Po skončení mycího programu zůstala v myčce neodčerpaná voda. Měli jsme něco podobného, manžel myčku vytáhl odšrouboval boční kryt je tam černá hadice přidělaná sponou na odpad s té hadice vytáhl ucpávku přidělal to zpátky a vše v pohodě jo a nezapoměň zkontrolovat jestli není vytečená voda na dně myčky je tam plovák který nepustí cyklus pokud je na dně voda , a savo nebo čistič odpadu myčce neublíží máme to.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky