pondělí 6. dubna 2020

Televize nejde obraz ani zvuk

Zvuk , přepínání - vše jde, jen ten obraz. Po několikaterém zapnutí a vypnutí se rozběhla, ale teď už je asi konec. Dočetla jsem že to nebývá zas tak nákladná oprava (pokud TV neputuje do servisu). Nejde mi u něho obraz ale zvuk ano. Díky svítilně a tmě v pokoji jsem zjistil že obraz jde, ale je úplně tmavý, tím jsem došel k tomu závěru že mi v ní museli odejít světla, proto je až černý a zdá se že nejde.


Dobrý den, Mám problém, vlastim televizi LG 42LB580V.

Normálně šlapala a teď jsem ji zapnul a jde jen zvuk , ale obraz ne. Vždycky v tom jakoby cvakne (zvuk, jako když se televize vypíná) a je po zvuku. Obraz jde pořád stejně, ale zvuk prostě nejde.


Koukáme většinou na Novu a tam se to stáva opravdu často. Nemám žádný obraz ani zvuk Stav, kdy není vidět žádný obsah vysílání, je zpravidla způsoben hromadnou poruchou signálové dodávky , zhoršeným stavem kabeláže vedoucí od účastnické zásuvky v domácnostech, přijímačem UPC nebo chybným nastavením televizoru, případně kombinací uvedených příčin. LG Rady, tipy a návody. Obraz ani zvuk nejde , kontrolovali jste připojení napájecího kabelu?


Získejte informace o instalaci, údržbě a odstraňování závad produktu s použitím našich vyhledávacích funkcí.

Dnes jsem naladil na 28. Pardubice – Krásné programy, ale jde jen zvuk , obraz ne,“ stěžuje si čtenář serveru Televizníweb. Petr Stránský, který chtěl využít příležitosti krátce po startu přechodové sítě DVB-TČeských Radiokomunikací a naladit si na Pardubicku nové vysílání mezi prvními.


Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Ani obraz ani zvuk. Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Nemám žádný obraz ani zvuk nebo vidím jen chybové hlášení V některých případech může nastat situace, kdy televizní obrazovka zrní, není vidět žádný obraz ani slyšet zvuk nebo se na ní ukazuje chybové hlášení. Opožděný obraz vůči zvuku na televizi LG.


Skip navigation Sign in. Ano, teď to jede SCART-SCART, a obraz i zvuk šlape. Tedy dá se na to jakš takš dívat :-) Pokud jsem měl (mám) HDMI - HDMI, jede jen obraz.


Samozřejmě je zvuk zesílený, a zkouším všemožné kombinace nastavení. AVa video se sat propojeno dle navodu. Ak sa Vám nedarí výrobok zapnúť, skontrolujte tlačidlo napájania výrobku. Po zapnutí tv zabliká červená dioda a zhasne. Nezapne se obraz ani zvuk.


U jiné tv při stlačení DO problikne dioda a reaguje dle tlačítka. U této ani neproblikne a nereaguje na nic. Zvuk jde, ovladač reaguje ale nejde obraz.

Některé TV Panasonic mají problém s obrazem z Dawnu, je potřeba jej. Nemá někdo zkušenosti, televize mi vydržel ccamin po prvním spuštění a od té doby se po pár sekundách se zatmaví. Připojili jste počítač přes HDMI kabel k televizi a vidíte obraz , ale nejde vám zvuk ? Pak vyzkoušejte následující postup: Ujistěte se, že nemáte v počítači nebo v televizi zvuk ztišený.


Zkuste zapojit HDMI kabel do jiného HDMI vstupu, pokud jich má televize více. Ahoj, prosím o další radu. Postupoval jsem přesně podle návodu, ale stále nejde zvuk z TV. Jakmile přepnu na AMD HDMI Output, nejde zvuk ani z TV ani z PC.


Když zkusím provést test, tak to píše hlášku: Zařízení používá jiná aplikace. Ukončete všechny aplikace, které přehrávají zvuk v tomto. Jenomže tentokrát když zapnu PC tak se vše rozjede(CPU, Grafická karta, atd.), ale nenaskočí obraz a asi ani zvuk. Mohl by někdo podat nějaké návrhy jak na to. Brzy jsem však narazil na první ze dvou problémů – nefunguje zvuk.


Později jsem zjistil, že nefunguje ani webkamera. A samozřejmě mě hned napadlo, že na vině budou ovladače. Nutno říci, že pokud nefunguje zvuk , webkamera nebo jiné zařízení, nejde o chybu systému.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky