čtvrtek 23. dubna 2020

Těsto na cake pops

Cake Pops – pro cca lízátek, doba přípravy cca hodiny. Tyto takzvaná pečené lízátka se dají připravit dvojím způsobem. Buďto pomocí speciální silikonové formy, kde si je přímo upečeme, anebo postupným tvarováním z již upečeného piškotového těsta.


Na výrobu cake pops se mi osvědčilo kakaové těsto na muffiny, z uvedené dávky ho vychází akorát na kuliček. Stačí ho dát jen trochu a pak postupně přidávat.

Záleží, jak kdo chce mít těsto tmavé. Je potřeba těsto s barvivem pořádně promíchat, aby barva byla jednolitá. Potom vezmeme silikonovou formu na cakepops a spodní díl naplníme těstem. Formu přiklopíme a dáme péct do předehřáté trouby na 180°C asi na minut. Originální receptura na cake pops však vychází z upečeného dortového těsta, které se rozdrobí a smísí s dalšími ingrediencemi.


Výsledkem je hladké, pevné těsto , které se poté tvaruje pomocí speciálních lisů nebo tvarovacích kleští. Právě tvarovací kleště jsem se rozhodla otestovat.

Takže slané pochoutky jsem nechala na „matkách“ a o sladké jsem se postarala já. Rozhodla jsem se pro tyto již osvědčené banánové muffiny s čokoládou a CAKE POPS. Na takovéto oslavy jsou totiž skvělé, padnou dětem akorát do ručičky a díky jejich barevnosti ihned zaujmou. Já jsem měla těsto na cake pops připravené už nějaký ten pátek, ale nemohla jsem je udělat vždy ze stejného důvodu. Tedy měla, ale vždy jen velmi krátce.


Nevím, a ani nechci vědět, kolik čokolády jsem ztratila, zapomněla u kasy, omylem vyhodila, (čti snědla) během posledního měsíce. Názov cake pop by sa dal veľmi voľne preložiť ako lízatkový koláč, pretože presne tak cake pop vyzerá. Neexistuje žiadny tradičný a pravý recept na pop cakes a práve v tom je jeho čaro.


Môžete ho urobiť zo zvyškov torty, odrezkov zákuska, alebo si ho pripraviť z hocičoho, čo máte v komore či chladničke. Lahko pa neoblite napičene kroglice postavite na hladno, da se čokolada, ki je na palčki, strdi in bo vse skupaj bolj fiksirano. Sama cake popse nato serviram v nekoliko težjih kozarcih, ki so precej lepši od stiroporja,vendar zelo stabilni in se cake popsi ne prevračajo. Cake pops , so lizikam podobni slastni grižljajčki na palčkah. Slastnega okusa, navdušijo mlajše, kot tudi starejše, saj je v vsakem od nas, vsaj malo otroka, ki še vedno obožuje lizike in temu podobne dobrote.


Vyhľadávajte a ukladajte na Pintereste nápady na tému Monkey cake pops. Dunk the cake pops into the melted chocolate and stick into a tall container and transfer to the fridge for the. Základní těsto na figurky (cakepops) Trošku pracnější - Cakepops zaberou více času, ale výsledek je krásný.

Já jsem tentokrát místo kuliček udělala srdíčka, ty jsem nechala ztuhnout a polila čokoládou, na kterou jsem lehce nasypala červený cukr. Upečené těsto nechte na roštu vychladnout. Druhá možnost je těsto nalít do speciální formy na cake pops. V tom případě pak přikryjte vrchní části formy a pečte jen minut. Zostaňte v bezpečí a zdraví.


Dôkladne si umývajte ruky, vyhýbajte sa kontaktu s ľuďmi a pozrite si zdroje informácií, ktoré vám pomôžu prispôsobiť sa aktuálnej situácii. Ze zbylého fondánu udělejte malou kuličku, vložte ji do středu květu a pinzetou do ní zasaďte cukrové perličky. Hotový kvítek přeneste do mističky (například prázdný obal od bonboniéry), dotvarujte a nechte zaschnout. Potom kvítky přilepte kapkou vody na cake pops.


Nakonec ‚lízátka‘ dokončete zapíchnutými tyčkami. Vyzdobte si velikonoční stůl cake pops. Děti z nich budou nadšené. Těsto je nepečená a hned hotové.


Tačnije, možete koristiti piškote i keks koji vam padnu na pamet, a imaju tu čvrstu strukturu kada se izmrve i pomešaju sa šlagom ili margarinom. Připravíme těsto tak, že dáme do robotu míchat celá vejce s cukrem. Až udělají hustou pěnu, přidáme některou z vybraných ingrediencí – barvu, nebo aroma.


Pokud budete chtít přidat koňak nebo toping,.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky