pondělí 6. dubna 2020

Vysoké crp

Znamená to, že se v těle neprojevuje žádná bakteriální infekce. Dobrý den, obracím se na vás s prosbou o radu. Moje dcera (let) má už potřetí opakované vysoké horečky s velmi vysokou hodnotou CRP.


Vše začalo s nástupem do školky. Před dvěma lety jsme byly hospitalizované s hodnotou 13 nepřišlo se na příčinu, ale zřejmě to byl zánět dutin (rtg snímkem ale nebylo potvrzeno). K vysokým teplotám přibyde vždy hustá žlutá. Léčí se dva roky kortikoidy a tam je,dle lékaře zaléčená. Tieto ochorenia sú najčastejšími infekčnými ochoreniami, vyskytujúcimi sa v praxi všeobecného lekára a vo väčšine.


Hodnoty na displeji, které se nacházejí za takzvanou šedou zónou, obvykle znamenají, že malého pacienta léčba pomocí antibiotik nemine. Vylučují se do krevního oběhu játry. Takhle vysoké crp značí bakteriální infekci v těle.


Trvala bych na tom, aby dr udělala podrobná celková vyšetření, kde je zdroj zánětu… Dcerka kamarádky takhle měla bezpříznakový zánět kosti ( crp bylo ale mnohem vyšší), skončila ve špitále. Jeden den jsem zvracela a měla horečku až 3 bolelo mě v pravém podžebří, ale o dva dny později byl na sonu žlučník čistý. Aj sme si tam pripadali ako krkavčí rodičia, lebo nám oznámili, že dcérka je vysoko dehydrovaná pritom doma pila viac ako liter vody denne. Její hladina v krvi nám totiž naznačí, zda je tělo zdravé či nikoliv.


Lékaři ji nazývají bílkovinou akutního zánětu, který právě probíhá v těle. To znamená, že jeho koncentrace se začne zvyšovat, pokud je náš organismus ohrožen nějakou nemocí a začne na ni reagovat obranným zánětlivým procesem. CRP označujeme také jako. Tento lektin, jehož molekula má pět podjednotek (pentraxin), z nichž každá váže dva ionty vápníku, své jméno získal díky tomu, že precipituje s tzv. Niektoré vírusy spôsobujú vysoké CRP.


Aj pri dlhotrvajúcich zápaloch ciev v. Popis analytu: C-reaktivní protein je dominantním proteinem akutní fáze zánětu. Jeho syntéza je v jaterní tkáni stimulována přítomností tkáňového. Může se s pomocí něj měřit i to, zda zabírají nasazená.


Maximální koncentrace je dosaženo za 24–hodin, přibližně hodin je i poločas CRP. Citala som tu taku temu, ohladom vysokeho crp , mnohe zeny tam pisali ze deti. Moja obvodna mi vravela ze na su tieto problemy sposobene mandlami. Ale to je vždy individuálne.


A uz jsme to meli - rtg, utz briska, rozbor moci at. Nasli zanet na pruduskach, dostali jsem atb, a ac nejsem jejich velky podporovatel, tak za hodin bylo po. Markéto, řekla bych, že máš nějaké revmatické onemocnění, pokud tě bolí klouby a máš vysoké tyhle hodnoty. V současné době s přístrojem na vyšetření C-reaktivního proteinu pracuje většina ordinací praktických lékařů pro děti a dorost. Obracím se na Vás prosbou o radu, jelikož nevím kde jinde bych nějakou mohla dostat a dostala jsem kontakt právě na Vás.


Ak sú jeho hodnoty vyššie ako 1 v tele už nejaký čas prebieha zápalový proces. Navštívila jsem praktickou lékařku, ta mě poslala do nemocnice na interní oddělení. Poslali mě domů s tím, že mám zánět močového měchýře, na který jsem si.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky