pátek 26. května 2017

Jaký epilátor diskuze

Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Zapněte epilátor na nižší rychlost epilování. Používejte epilátor pravidelně, minimálně jednou za až týdny.


V případě, že máte epilátor , který je možné vzít do vody, holte se s ním pod tekoucí horkou vodou. Pokud váš epilátor voděodolný není, používejte ho poté, co vyjdete ze sprchy. Já už se jedenáct let epiluju pravidelně tak jednou za tři týdny a pohodička.


Měla jsem prvního trhače devět let a stále funguje, jen už moc netrhá, další byl od Brauna, upadl mi na zem - na lino a totálně se rozmlátil, k vsteku, ale spokojená jsem s ním byla a ted mám nového trhače od Ety. Velice by mě zajímali zkušenosti žen s epilátory. Vůbec nevím jaký si vybrat a nerada bych koupila špatně. Pročítám reference a recenze a obracím se na vás s prosbou, pomůžete mi vybrat kvalitní epilátor za dobrou cenu? Do teď jsem se holila vždy žiletkou, kromě jednoho zoufalého pokusu o použití veet pásků, po kterých mi totálně otekly nohy.


Mám silné tmavé chloupky. Nejlepší epilátor , jaký jsem kdy měla. Trhání chloupků opravdu bolí minimálně, nevím čím to je :-) Oholení vydrží dlouho.


Lze používat i za mokra, ale to nevyužiji. Ta představuje hloubkové odstranění chloupků. Alternativním způsobem epilace je pak vypalování za pomoci speciálních laserů. Design epilátoru je jednoduchý, podobný silnější fixe, tudíž parárdně padne do ruky a umožňuje pohodlné ovládání, čisté linie, působní luxusně.


Epilátor Braun Face 8je perfektní výrobek. Lze IPL epilátor používat na obličej? Některé přístroje mají speciální nástavce s UV filtrem pro použití na obličej. Patří mezi ně i IPL epilátor Philips (Philips Lumea Precision a Precision Plus), který můžete bez obav používat na tvářích, bradě a nad horním rtem, je při užívání v těchto partiích bezpečný a šetrný vůči pokožce.


Nakonec jsem si objednala epilátor Braun s všemožnými nádstavci s tím, že když epilace nebude k vydržení, budu použivat alespoň holící hlavu. A chtěla bych pokud možno nějaký bezbolestný Tak se ptám, jaký používáte vy? Dnes jsem to zkusila poprvé s nádstavcem pro začátečnice a byla jsem příjemně překvapena. Nebylo to tak strašné, spíš to jen tak štípalo a ani to tak dlouho netrvalo.


Jaký vybrat epilátor Po letech patlání se s cukrovou pastou se vracím k epilaci pomocí strojku a vybírám nějaký vhodný. Hlavním kritériem (kromě ceny) je co nejmenší bolestivost. Jaký dámský depilátor (odpověď) Jaký epilátor je nejlepší?


Jaký je rozdíl mezi depilátorem a epilátorem? Přečtěte si rady a zkušenosti na téma epilátor a epilace s ním - doporučte ten nej. Opravdu kvalitní epilátor , pokud možno s nějakým dobře znecitlivujícím. Ráda bych si pořídila nový epilátor , ale v nabídce je jich tolik, že nevím, jaký vybrat. Měla by vyhovovat jak cena tak hlavně funkčnost a slušný výsledek.


Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce. Nabíjení je řešeno kabelem ze sítě. Po deseti kúrách konečně všechny přestaly růst. Za půl roku se daly do kupy a toto léto budu opět plně na žiletce.


Myslím, že tento přístroj bude také akorát na dočasné zpomalení růstu a přes léto budete holit taky postaru. Pročítala jsem s diskuze na podobné téma na Omlazení a byly tam podobné zkušenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky