úterý 23. května 2017

Čím psát na dorty

S malováním na marcipán je tak trochu problém, protože je mastný - fix na něm nepíše a barva ze štetce se nechytá a jakoby utíká. O něco lépe se maluje na icing, protože ten mastný není. Celkem dobrou zkušenost mám s prachovými barvami rozpuštěnými v alkoholu - příjde mi, že tak neutíkají jako gelovky.


A až to napíšeš pěkně podle své představy, tak to dáš ztuhnout do lednice, opatrně odloupneš z papíru a položíš na dort. Já zdobím dorty krémem, marcipánem kde čím , ale nápisy si raději dělám takto mimo, abych případně nepovedenýma písmenkama to veledílo nepokazila.

Držím palce, ať se povede! Prosím o radu a rychlou odpověď. Mám na dort napsat text - asi řádky.


Jak kdyby po tom marcipánu sklouzávala a barva nepíše, spíš jen ten hrot nechává stopu :-O Čím píšete vy? V nabídce naleznete potahovací hmoty, cukrářské potřeby, potravinářské barvy, fondány i vykrajovátka na cukroví a další suroviny a potřeby pro domácí pečení. Vyšperkujte svoje domácí oslavy profesionálními dorty a dezerty!


Vše co vidíte ve videu je k jídlu.

Dorty jsou krásné, je to dokonalá práce neznámých cukrářů a cukrářek z celého světa. Asi se budete muset poptat na stránkách, které se na potahované dorty zaměřují, třeba na dorty. Tam Vám určitě rádi poradí. Já dělám ráda kvalitní těsta, na kterých dort tzv. Na ovocné dorty používám nejraději piškotový korpus s tukem, je krásně nadýchaný, vláčný a perfektně se hodí k lehkým smetanovým krémům.


Pokud máte čas, doporučuji upéct den předem, zabalit do folie a nechat do druhého dne v chladu. Skoro vůbec to na marcipán nechytalo, a když, tak jen dobarvit, nebo vystínovat některé malinké částí, ale rovné čáry, nebo souvislé psaní, na to to myslím není. Po čase mi fixy úplně přestaly psát , volala jsem do prodejny firmy Fiala, kde mi řekli že je chyba ve špatném skladování, že je musím dát do lednice.


Dobrý den, prosím všechny o radu. Jak se dělá zdobení, které je na fotografii? Předem děkuji za jakoukoliv odpověď. Popřípadě, prosím cokoliv jiného čím bych mohla psát na čokoládovou polevu text na dorty a zákusky, aby to pěkně vypadalo a drželo.


Ozvláštní vaše narozeninové dorty, nebo je můžete využít jako cedulky pro zasedací pořádek, ozdoby drobných zákusků apod. Zápich dodávám bez gravírování nápisu, či obrázku. To je potřeba si objednat zvlášť.


V případě, že budete chtít jakoukoli úpravu, napište mi prosím předem.

Na tento dortík jsem se chystala už dlouho. Ale jelikož práce neustále přibývá a kurzů je čím dál více, mám na dortíky čím dál méně času. Nicméně věřím, že se vše brzy zlepší, jen si musím udělat menší systém ve své práci. Chtěla bych tímto poděkovat paní Renatě! Objednávala jsem si dva dortíky,pro mé dvě děti,k narozeninám.


Dorty byly úžasné,a to jak na pohled tak chuťově. Dětem se moc líbily,byly krásné. Všem gratulantům chutnalo a byli unešeni. Jsem ráda,že jsem paní Renátu našla a teším se na další příležitost,kdy budu objednávat dort-jedině u paní Renaty.


Dnes jsem zkusila tuhle hmotu na narozeninový dort pro mámu a musím moc poděkovat za recept! Ahoj holky, potřebuji poradit. Dcerka bude mít narozeniny a já pro ni budu mít dort-piškot s ovocem zalitý agarem. Na ten agar chci dát jedlý papír s její oblíbenou Kittynkou, ale teď nastává problém. Stačila by marmeláda nebo třeba Lipánek, nebo něco takového?


Nebo krém a to tedy jaký? Tak, jak přibývají rady a články na tomto webu, roste i počet zveřejněných receptů. Každý týden se tu objeví jedna nová věc. Pokud o ní chcete hned vědět, nechte mi na sebe e-mail v následujících kolonkách.


Dorty (i jiné) doporučuji objednat s co největším předstihem, abyste měli jistotu, že v daném termínu bude volné místo. Vhodné zdobení na dorty spisovatelka určitě doporučuje vybírat na ekologických květinových farmách. Ten výběr pak závisí na sezóně. Z jara jsou vděčné například macešky, které existují v různých barvách a na dorty a jiné dezerty se skvěle hodí.


Na letní dorty by pak Jana Vlková. Tvorba na přání Kontakty Nejčastější otázky POŠTOVNÉ Dodací lhůta Jak vložit a napsat referenci Jak kompletovat výrobky Čím překližku natírat - barvit Čím psát na překližku Jak vložit poznámku do obj. Makronky jsem vlastně začala dělat hlavně kvůli ní. Tartaletky, čokoládové pěny, cakepops i panna cotty jsem dělala jen na takové to naše domácí mlsání.


Vím, že se prodávají potravinářské laky pro lesk, ale nikdy jsem to nezkoušela, jen viděla na listech u stonku, ale mělo by to fungovat, určitě ho ve většině e-shopech seženete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky