úterý 30. srpna 2016

Lepení akvária silikonem

Postup lepení velkého akvária a silikon (Odpověď pro: libor.okg ). Po dvou hodinách rozebírání střešních oken se mi povedlo nařezat sklo na akva,jak je staré moc dobře to nešlo,ale lepení byl horor! Slepené to mám ,ale rohy upatlané a silikon nerovnoměrně. Co s tím,nechat jen slepit a zbylej vyřezat a rohy poté vyplnit lépe,nebo znovu rozhodit a lepit znovu?


Jak se to dělá,že kupované má krásné rohy,myslím silikon? Jann , na lepení akvárií použijte výhradně akvaristický silokon a né jiný.

Lepší je používat silikon černý, u čirého je nebezpečí že časem začne prorůstat řasou. Daleko důležiješí roli hraje vhodná síla skla popřípadě i. Nechci Vás zrazovat od jistější opravy akvária , jen chci přidat svoji zkušenost, kdy mi praskla u 250l akvária boční stěna podélně napříč, já ji za provozu akvária přeplátoval pruhem skla pomocí akva silikonu a zatím to drží (asi půl roku). Osobně bych ovšem na Vašem místě raději také investoval do nového dna. Akvária vyrábíme výhradně z nejkvalitnějšího floatového a optiwhite skla.


Barva silikonu (lepených spojů) je černá u Standard akvárií a transparentní u Optiwhite akvárií. Na lepené spoje akvária poskytujeme záruku let, při dodržení podmínek z návodu na instalaci. Tento dotaz byl položen u produktu: Akvarijní silikon ml transparentní 13.

Dobrý den, použil jsem tento silikon na vnější tapetu (lepeno z vnější strany) akvária , nejspíše jsem použil větší vrstvu než jsem měl, mám tam stále vidět silikon, má barvu nevím k čemu to přirovnat (bílou, šedou) , mohu se spolehnout že bude po úplném vytvrzení průhledný? Akvarijní silikonová lepidla na sklo akvária Potřebujete-li slepit akvarijní sklo, celé akvárium nebo přilepit akvarijní pozadí nebo připevnit ve vodě dekoraci, použijte akvarijní silikon. Chtěl jsem se zeptat na lepení plexiskla, teď si chci dělat vnější filtr a nádržka bude z plexi a když jsem se ptal na vhodná lepidla která by byla zdravotně nezávadná, tak nic nemají a tvrdili mě, že silikonem by to nedrželo, jaké s tím kdo máte zkušenosti? Nuk është i dëmshëm për peshqit. Silikon fleksibil dhe përbërës i vetëm.


Përdoret për parandalimin e rrjedhjeve në pikat grumbulluese dhe. Je odolný proti hydrolýze, UV záření a proti působení mořské vody. Při volbě tloušťky skla je důležitá výška akvária.


Délka také, ale výška vodní­ho sloupce určuje tlak. Existuje mnoho tabulek, které autoři již mnohá léta opisují­. První­ tabulky byly vydány v letech, kdy se skla vkládala do rámů a pro lepená akvária již neplatí­. Zkrátka, před lepení ­m je lepší­ se.


Veškeré hrany jsou broušeny a leštěny, lepeny černým nebo transparentním silikonem s možností vrtání otvorů. Lepení akvárií nadměrných rozměrů provádíme přímo na místě. Realizace stavebních úprav včetně kompletní projektové dokumentace a statických výpočtů.


Hrany akvária jsou esteticky jemně zakončené, veškeré spoje dvojitě lepeny speciálním akvarijním silikonem. Síla skla je volena s ohledem na velikost akvária dle mezinárodních norem DIN.

Akvária nad 130l jsou pro zvýšení bezpečnosti standardně vybavena dodatečným vyztužením. ZRCADLA s fazetou kolem nebo s. Lepení těžkých stěn akvária (Odpověď pro: Johny Zobrazit původní příspěvek ). Co jsem se dočetl, tak silikon má větší výdrž v tahu, než v smyku. Nešlo však přímo o lepení nových akvárií , jako spíše o opravy buď starších,.


Jeho touha vlastnit akvárium byla již dlouho ze strany ženušky. V zahraničí pod označením FD-plast TL. Jednosložkový rychle tvrdnoucí silikon určený pro lepení vitrín a akvárií.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky