úterý 23. srpna 2016

Adventní věnce 2016

Se zdejšími lesníky spolupracujeme už od loňského roku. Zůstaňte v bezpečí a chraňte své zdraví. Podívejte se na další nápady na téma Věnce , Vánoční výzdoba a Vánoční věnce.


Děti vyráběly vánoční květináčky. Dohromady jsme si užili příjemnou vánoční atmosféru, která v naší knihovně z.

Děkujeme našim zákaznicím a zákazníkům za přízeň! Stříbrná jedle byla beze zbytku využita. Věnec je ozdoben malými stříbrnými rolničkami a bílými ozdobami ve tvaru andělíčků a sněhových. Vánoce se nezadržitelně blíží. Máte už svůj vánoční věnec?


Můžete si ho vyrobit i uprostřed adventu.

Video z adventními věnci jsem udělala protože obdivuji nápaditost lidí a jejich zručnost.

Vneste do svých domovů krásnou atmosféru SVÁTKŮ ve Vašich oblíbených. Barevné ladění i provedení se liší kraj od kraje nejen způsobem zpracování, ale i třeba počtem svíček. Adventní Věnce- Vánoční Dekorace-Velikonoce. Podle zvyků se zapaluje první svíce na adventním věnci. Výroba věnce je celkem snadná a hlavně zábavná.


Jedná se tedy o první adventní neděli. Nabízím ručně pletené adventní věnce, věnce na dveře, pletené anděly a jiné dekorace, nejen vánoční. Poradíme vám, jak si udělat krásný adventní věnec. Barvu i velikost přizpůsobím Vašemu přání. Dnešní trendy jsou překrásné a tak dovolují naší fantazii upustit uzdu a vytvořit originální adventní věnce opravdu z čehokoliv.


Blíží se advent a tak je třeba myslet na tu krásnou adventní výzdobu, kterou bychom si měli začít pomalu plánovat. U tohoto alba je zakázáno přidávat komentáře. Tak vy všichni už adventní věnce , jo?


Když se mě Tom včera na podvečerním nákupu zeptal, proč jsem tak nabroušená, došlo mi, že to chce vážně aspoň malou pauzu. Hezké ráno, jako vždy parádní. Moc se mi libí, že nemáte věnce přeplácané. Já začala motat věnce už v říjnu… nejdřív na dušičky a pak už jsem postupně přešla na adventní.


Včera jsem dodělala výzdobu v. Tyto tradiční vánoční výrobky a dobroty můžete nakoupit nebo ochutnat na svátečně vyzdobených. This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. Letošní adventní tvoření je za mnou.


A docela jsem si oddychla, protože to byl hrozný frmol. Veškerý materiál (chvojí i přízdoby) jsem měla u našich v Českých Budějovicích a než abych všechno převážela k nám do Jablonce, vzala jsem si pár dní dovolené a dekorace tvořila v ČB. Každé dítě by mělo mít svůj vlastní svět, kde jsou bábovičky z písku, luční kobylky, vodní brouci, pulci, žáby, motýli. Malé nahlédnutí k nám, na adventní věnce.


Přeji vám krásné prožití adventních dnů. Letos červeno- zlatá kombinace. Přesně se trefuje do mého vkusu. Jestli se nepoštěstí při losování, stejně se o něco podobného doma pokusím.


Prohlížet podobná alba. Obvykle má podobu věnce z jehličnatých větví se čtyřmi svícemi. Vybírat můžete dle fotek nebo vlastní fantasie.


Každou adventní neděli se zapálí další svíčka. Zavěšený věnec od vás mi připadá super! Pak mám ráda tyhle spíš zimní než přímo adventní věnce , protože na dveřích mohou zůstat až do jara….


A jaké jsou vaše adventní věnce ? Instagramu a označte mne u fotky….

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky