pátek 5. srpna 2016

Dortový korpus vysoký

Korpus podle mého receptu je vždy vysoký cca 6cm, takže ho lze krásně dvakrát prokrojit a výsledný dort je pěkně vysoký. Pokud na tom někomu záleží, tak jako mně, rozhodně nedoporučuji ubírat cokoliv z receptu. Nadýchanost korpusu je v tomto případě o subjektivním názoru každého z nás.


Chcete-li mít korpus takový dokonalý musíte dodržet postup do puntíku, aby se podařil :) Pekla jsem na 1st. Po upečení jsem nechala minut stát v klidu a pak vyklopila.

Tématické fráze: piškotový korpus na dorty recepty piškotový korpus piskotovy korpus na dort recept na korpus těsto na dortový korpus korpus světlý korpus na dort recept nadýchaný piškotový korpus dortových korpus recept na piškotový korpus piškotový korpus recept lehký piškotový korpus korpus na dort bez vajec nejlepši. Ať už budete péct ovocný dort, nebo třeba ten s oříškovým krémem, budete potřebovat připravit světlý dortový korpus. Jak ho udělat jako profesionál? Zajeli jsme se zeptat k Martinu Polaneckému do cukrářství Viktoria v Praze, kde pečou denně desítky takových dortů.


Výborný piškotový korpus na dorty vysoky recepty, které budete milovat. Korpus se mi trošičku drolil po stranách, ale jinak fajn. Recept k přípravě výborného piškotového korpusu. Tento dortový korpus je krásně nadýchaný, pevný a má skvěle chutná !

Ingredience Cukr krupice - 2g Hladká mouka - 2g Vejce. Co dělat, aby se korpus nezdrcnul, nepropadl, nevyboulil, zkrátka aby se opravdu povedl, byl pěkně vysoký a nadýchaný? Už jsem nějakou stovku korpusů upekla, proto vám chci dát pár tipů, co jsem za tu dobu vykoukala. Tématické fráze: piškotový dort piškot na dort nejlepší dortový korpus těsto na dortový korpus piškotový dort recept recept na piskotovy dort korpus korpus recept recept na korpus piškotové těsto dort nejlepsi piskot na dort jednoduchý korpus na dort recept na dort piskotovy dortový korpus hrnickovy hrnkový recept na dortový. Pekla jsem ho synovci k narozeninám.


Nejlepší dortový korpus , který jsem kdy pekla a jedla. Bílý korpus na dorty vysoký recepty, které budete milovat. Syrové těsto nalijeme do připravené formy a vložíme do vyhřáté trouby na vysokou teplotu. Nejlépe například po pečení masa, jelikož trouba je pak správně rozpálená.


Pečeme velmi krátce, takže nikam neodbíháme a hlídáme! Chcete-li upéct tmavý piškotový korpus , vmíchejte do těsta lžíce kakaového prášku a uberte lžíce mouky. Pokud chcete mít korpus opravdu vysoký , zdvojnásobte množství surovin nebo upečte těsto na plechu, vykrojte z něj stejně velká kola a spojte je dohromady krémem. Do formy rovnoměrně rozprostřeme těsto, vložíme do trouby a pečeme asi minut. Pak troubu vypneme a čokoládový korpus necháme v troubě ještě několik minut dojít.


Pak formu s korpusem vyjmeme a necháme zcela vychladnout. Nevíte proč se mi korpus vždy srazí už v troubě? Peču na horní a dolní ohřev v elektrické troubě na 1stupňů cca 50minut.

Mám zkusit změnit program? I tak je teda dobrý, jen ne tak nadýchaný. Záleží, jak velkou máte formu a jak vysoký korpus potřebujete.


Já jsem velké srdce pekla jen jednou, tak to nemám poznamenané. Snad Vám to alespoň takto trochu pomůže. Chtěli byste upéct výborný dort, ale bojíte se korpusu? Vyzkoušejte můj mnohokrát osvědčený postup. Záhy uvěříte, že je to opravdu nejlepší dortový korpus.


Jeho příprava není složitá. A když se budete držet několika ověřených ra určitě se vám tentokrát. KORPUS : Do mísy nasypte mouku, kakaový prášek, jedlou sodu a sůl. Našlehejte vejce s olejem a mlékem, zalijte hmotou suchou směs a dobře promíchejte.


Hmotu nalijte do vyložené dortové formy. Pečte ve středu trouby 1¼ - 1½ hodiny, nebo dokud nebude těsto na dotek uprostřed pevné. Dortový korpus od Renysy - vysoký , výborný!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky