Web ostrý jako břitva má jeden velký problém, a tím je velmi úzká cílovka. S Webem ostrým jako břitva dostáváte do ruky zbraň. Proti nekvalitnímu webdesignu, nepochopení cílové skupiny, penězům vyhozeným z okna i rozpínavému egu.
Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Kniha o návrhu webu začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr. Kniha láká zajímavým zpracováním, relativně slušnou minimalistickou grafikou a vtipným názvem, který vychází ze jména autora.
Informace jsou souhrn nauček a pouček, popř. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu,.
Kniha se totiž zaměřuje na netechnologické části webdesignu. Závěrem jen dodám, že kniha rozhodně není typu přečíst a odložit. Skvěle nám slouží jako osnova ideálního procesu návrhu webu, do které při startu každého projektu raději nahlédneme. Prach se na ní rozhodně snášet nebude.
To nabízí ucelenější pohled na to, jak se stát profesionálem ať už v jakémkoliv oboru. Samozřejmě zde zbývá prostor zaměřený přímo na webdesign, ale ani tady autor nezachází příliš hluboko. I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč.
Využijte čas, kdy jsou ostatní na homeoffice a posuňte svůj web nebo e-shop dopředu. Autorův styl psaní mi přišel rázný a přitom velmi profesionální. Tato kniha za vás web nevytvoří. Udělá něco lepšího: ušetří omyly Na fotbal, politiku a webdesign je u nás každý expert.
Podle toho pak i weby vypadají: zmatená zadání, nesmyslné tendry, zneuznaní grafici, naštvaní klienti. Poprvé jsem skákal, jak klient pískal (byl skutečně přesvědčivý) a výsledek dodnes neexistuje. Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný.
To znamená, že se okolo webů docela dost motám. A pro člověka, který se okolo webů motá, je prakticky nemožné neznat jméno Jan Řezáč (nebo neslyšet jeho smích). Aneb konečně praktická příručka. Jedná se o můj subjektivní názor na knihu, po prvním přečtení. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než miliónů titulů.
Klade důraz na správnou komunikaci s klientem a dodržování termínů, protože to bývá jeden z nejčastějších problémů při vývoji webu. Rozhodně vám nedoporučuji, abyste se pouštěli do psaní vlastní knihy. Hodnocení, recenze, zajímavosti a informace o knize.
Možnost nákupu elektronické verze knihy. Každý den stovky novinek v nabídce. A přesto, tenhle kousek už si ode mě nekoupíte. Odkazy na odborné recenze.
Kompletní informace k výběru.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.