středa 2. srpna 2017

Chladící kapalina bmw

Doporučená chladící kapalina BMW 5-Series. Na webových stránkách AutAtuA jsou uvedeny údaje barvy nemrznoucí kapaliny. Kapalina je určena pro všechny modely. Průměrná náplň chladicího okruhu BMW obsahuje kolem 10L směsi, proto většinou postačí balení (6L) koncentrátu, toto množství je třeba ale přizůsobit konkrétnímu modelu a motorizaci, případně provozním podmínkám.


V Pelešině tam a zase zpátky uvádí čtvrtý díl ze seriálu Provozní náplně tentokrát na téma chladící kapaliny.

Dozvíte se spoustu rá tipů a triků. Důkladně probereme jejich. Topení jsem měl zapnutý od začátku.


Za když jsem to vypouštěl, tak aby mi vytekla kapalina z celého okruhu, ne jen z malého. No a jaksi už zůstalo zapnuté jakožto že jsem to vypustil a rovnou napouštěl. Mizí chladící kapalina_2.


Chtěl jsem to odvzdušnit jako každé jiné auto.

Až když nastaly problémy, začal jsem hledat. Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírovány. Jako chladící kapalinu do BMW z predchozi majitel pouzil ruzovou G1 ale vsichni me varujou pred tim, ze bude rozezirat tesneni a hadice. Zaroven se vsak nemaji Ga Gmichat. Co je lepsi - dolit opet Gnebo prejit na G1 v pripade, ze doporucujete tuto variantu jakym zpusobem proplachnot chladic, aby me to nedelalo bordel?


Chladící kapalina je nezbytnou součástí chladiče a chladící soustavy každého automobilu. Ochlazuje motor a tím brání jeho přehřátí a případnému poškození. Jejímu výběru a doplnění se nejspíš nevyhnete.


Dobrou zprávou je, že kvůli tomu nemusíte s autem do servisu ani v případě, že automobilům nerozumíte. Povíme vám, jak to zvládnout svépomocí. Díly můžeme expresně doručit nebo přímo namontovat.


No já teď zažívám peklo s chladií soustavou vše začalo tím, že jsem chtěl po dvou letech vyměnit chladicí kapalinu, do té doby bylo vše vpohodě. Dal jsem to do servisu ke kámošoj, vyměnil chladicí kapalinu, vše se zdálo ok a vyrazím. Ahojte můžete mi prosím poradit jakou chladící kapalinu koupit do moji XErv.


Koukal jsem do nádrže chladící kapaliny a jsem pod ryskou min.

Jsem úplný začátečník proto je můj dotaz asi banální. Dále bych chtěl vymenit fi. Chladící systémy totiž pracují s tlakem, s jehož udržením víčko pomáhá. Pokud ale není správně dotažené, nebo je poškozené, začne kapalina v místech poškození unikat.


Zřejmě tou nejhorší variantou může být poškozené těsnění pod hlavou motoru. To má totiž mimo jiné i zabraňovat úniku chladící směsi. Pokud doplňujete chladicí kapalinu, dolévejte ji do studeného motoru, mohlo by dojít k popraskání hlavy válců. Pomačkej hadice a se spuštěným motorem ho zkus povolit. Pokud je to zavzdušněný, měli by jít bublinky, nebo prskat vzduch, pak by měla rovnoměrně proudit kapalina.


Kvalitní chladicí kapalina je nezbytná pro dlouhou životnost chladicích systémů a motorů. Nevhodné a nekvalitní nemrznoucí chladicí kapaliny zhoršují výkon chlazení a vedou k přehřátí motoru, poruchám součástí motoru a netěsnosti chladicího systému. Díky tomu odpadají starosti s ředěním. Pro moderní auta s motory z hliníkových slitin. Kupte si kapaliny do chladiče, antifreeze - náš eshop ProdejOlejů.


Vybírejte ze široké nabídky olejů, autochemie nebo autokosmetiky. Tohle zavání něvyměněnou vodní pumpu při výměně rozvodováho řemene. A chladící kapalina se může buď odpařovat nebo unikat do nějaké kaverny.


Naproti tomu chladicí kapalina se dostává do mazacího okruhu motoru a tedy do oleje. Na víčku nalévacího hrdla pro motorový olej vytváří typickou, jakoby našlehanou suspensi. Ta sama o sobě ale ještě nemusí znamenat vadné hlavové těsnění.


Zejména v zimním období, pokud vozidlo déle stojí, se může v malé míře na.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky