pátek 25. srpna 2017

Jak upéct muffiny bez formiček

Hodně z vás se mě ptá v čem má upéct muffiny. Jak dlouho je máte péct? A musíte vymazávat silikonové formičky ? Já vám na vše ráda odpovím!


Počítejte s tím, že pokud pečete bez papírových košíčků, můsíte formu vymazat a vysypat hrubou moukou. Typy formiček na muffiny jsem pro vás shrnula do článku Forma na muffiny.

Najdete v něm kousky, které používám i tipy na to, co si pořídit domů. Do formy na muffiny nebo do jednotlivých silikonových formiček vložíme papírové cukrářské košíčky. Vzniklé těsto na čokoládové muffiny nalejeme do připravených formiček a necháme upéct při 1stupních asi minut, podle toho jak Vám peče trouba. Proto je žádoucí zařadit je do svého jídelníčku, jen je třeba dát pozor na jejich vysokou kalorickou hodnotu a zacházet s nimi opatrně. V následujícím receptu se dozvíte, jak si připravit ořechové muffiny , které jsou obohaceny semínky a navíc jsou zcela bez mouky.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Muffiny - pečení bez formy? Ať tak či onak, muffiny jsou stoprocentně správná volba, upravit si je totiž můžete podle toho, k jaké příležitosti je připravujete.

V případě, že se chystáte na oslavu, můžete je například sladit s narozeninovým dortem. Výhodou muffinů je, že si je návštěva může vzít jen tak do. Zdravím Vás, muffiny podle Vašeho receptu jsem dělala, povedly se krásně a moc chutnaly…teď jsem si ale trochu naběhla na vidle a potřebovala bych upéct muffiny v podstatě jako dort…ano, já vím, že muffiny mají být malé, že to je jejich podstata.


Protože já většinou nemám nic po ruce, přidávám lžíci kakaa nebo nastrouhanou kůru z citronu a takovéto muffiny mi chutnají nejvíc. Pokud nemáte formu na muffiny , můžete použít - papírové košíčky v sobě, aby vám těsto v troubě nevyteklo. Pro muffiny existují ze silikonu single formičky, které používám třeba já. Koupit ale můžete i formu pro upečení víc kousků najednou.


Cena singl formiček je pohybuje kolem 1Kč za kusů. Velkou silikonovou formu pořídíte za cca 3Kč pro muffinů, o sto korun více stojí forma na muffinů. Vejce vymícháme s krupicovým cukrem, mlékem a olejem. Přidáme mouku smíchanou s práškem a skořicí, rozinky a nakonec oloupaná a na malé kostičky nakrájená jablka.


Těsto rozdělíme do formiček na muffiny (vymazané tukem a vysypané moukou), povrch posypeme hnědým cukrem a pečeme při 200°C asi minut. Košíčky bez vymazání formiček recepty, které budete milovat. Re: Rakvičky bez formiček - Gemma Zdejsi pohrebaci jsou moji kamaradi. Casto mne zvou na veceri, kdyz maji nejake slavnosti (protoze s nimi spolupracuji a maji me radi), a tak si myslim, ze by nebylo spatne jim upect rakvicky. Měla jsem dnes hroznou chuť na muffiny , tak jsem je udělala podle tohoto receptu, ale místo kefíru jsem dala obyčejné mléko.


Lucie napsal(a): Čokoládové muffiny Tééda byly výborný jakmile jsem si to přečetla hned jsem utíkala do obchodu pro hořkou čokoládu pro košíčky a sehnala jsem přesně na muffiny jsou lepší a vyšší,ale dala jsem raději na sebe dva i když možná by mohl být i ten ale pro jistotu :) a hlavně tento recept je strašně jednoduchý nedá se na tom nic zkazit :)) vřele.

Kuřecí maso je bez nadsázky perfektní. Hodí se na přípravu hlavních chodů, můžete ho dát do salátu, do rizota, uvařit z něj dokonalou polévku nebo ho jednoduše upéct či hodit na gril. Sice se nedozvíte, jak upéct nadívané křepelky, ale máte jedinečnou možnost poznat taje oblíbených muffinů. Na rozdíl od nich však nejsou tak sladké a většinou nemají polevu. Postup přípravy receptu.


Nejdříve si ušleháme tuhý sníh z bílků. Pak za stálého šlehání přidáváme olej a mléko,poté mouku smíchanou s práškem do pečiva a nakonec vmícháme vařečkou sníh z bílků. Použila jsem 2ml hrnek formiček mi nestačilo.


Budu muset ještě nějaké koupit. Zkoušela jsem světlé s borůvkami a kakaové s ořechy. Těstem naplníme dno formiček na muffiny , vymazané olejem nebo vyložené papírovými košíčky na muffiny. Vložíme nakrájené olivy, rozdrobený feta sýr a sušená rajčata a zalijte zbytkem těsta asi do tří čtvrtin formiček. Pečeme v troubě předehřáté na 1°C , asi – minut.


Formičky na muffiny Před léty jsem odkudsi z podpultíku dostal hladké papírové košíčky se zesíleným krajem, v nichž lze péci i lité těsto, aniž by se roztelily těstostatickým tlakem, jako ty dnešní plisované. Již jsem čokoládové muffiny pekla podle jiného receptu( s dovolením níže uvedený)a byly opravdu luxusní, pak jsem pekla dle tohoto receptu a bohužel skončily v koši, nebyly sladké což by nevadilo, cukr by se mohl přidat, ale než jsem jeden dojedla byla jsem skoro udušená :-))))) Čokoládové muffiny k nakousnutí Máslo 125. Tyhle muffiny vypadají neodolatelně a úžasně taky chutnají. Zkuste se upéct spolu s dětmi a užijte si je společně!


Recept vypadá sice jednoduše, ale to je převážně proto, že tam toho spoustu chybí. U ničeho není napsáno kolik vody použít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky