pondělí 13. března 2017

Mall reklamace kontakt

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Pokud jste u nás registrovaní. S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně Mall. Výrobek nám můžete přinést na kteroukoliv z našich poboček nebo jej odešlete poštou na adresu Reklamačního oddělení Internet MALL.


Za mě je tedy (alespoň v tomto konkrétním případě) reklamace u Mall. Prodloužili jsme lhůty pro vrácení i reklamace a vše tak můžete vyřešit v klidu až po ukončení nouzového stavu. SK, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme. Stačí vyplniť Reklamačný list. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná.


Ochrana osobných údajov Na základe vášho správania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. MOL Česká republika, s. Prodejna nemá vlastní sklad. Veškeré zboží, které je zobrazeno na internetových stránkách, je na ni doručováno na základě vaší objednávky. Pokud zboží potřebujete nutně vrátit či reklamovat ihne zašlete nám jej prosím Českou poštou a následujte instrukce pro vrácení zboží , případně pro reklamaci. Pokud jste výrobek zakoupili jako neregistrovaný zákazník, bohužel není možné využít on-line registraci reklamace.


Obratom vám ho vyplnený vrátime späť. Ak vám reklamácie priamo v servise nevyhovuje, postupujte podľa návodu na stránke Reklamácie. Szeretnénk biztosítani róla, hogy minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy megrendelése biztonságban odaérjen Önhöz ebben a rendkívüli helyzetben. Hvala vam na strpljenju i razumijevanju! Zboží řádně zabalte aby nedošlo k mechanickému poškození, aby mohla být navrácená reklamace (navrácení zboží) kladně vyřízeno bez zbytečných prodlev.


Zboží nám nezasílejte na dobírku, nebude převzato! Mrzí nás, že vám výrobok prestal fungovať hneď po jeho obdržaní. Výrobok prestal fungovať v priebehu dní od nákupu. Ak výrobok prinesiete na našu predajňu alebo odošlite na adresu reklamačného oddelenia do dní od jeho prevzatia, vybavíme vašu situáciu Odstúpením od kúpnej zmluvy. Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci.


Mall reklamace kontakt

Aj napriek tomu má MALL. SK právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Nakoľko v zmysle § ods.


Zboží Objednávky a platby Reklamace a vrácení zbo ží Služba Ostatní. Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit. Pohodlně u nás nakoupíte také z chytrého telefonu a tabletu.


CZ je internetová nákupní galerie, která vám šetří čas i peníze. Stav reklamace si můžete ověřit po přihlášení na Váš účet v sekci Reklamace. Poškozená zásilka V případě, že jste svou zásilku obdrželi poškozenou, postupujte prosím dle návodu Jak postupovat při přebírání zásilky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky