pondělí 23. ledna 2017

Výfuk bosal nebo walker

Bosal , Walker , Izawit, Polmostrów, Asmet vyfuky- bosal. Každým dnem výrobci přidávají nové díly do svého výrobního programu a my nejsme schopni aktualizovat náš katalog s takovou intenzitou. Dále nabízíme veškeré příslušenství výfuku: Ozdobné koncovky,sportovní výfuky, katalyzátory,vlnovce, těsněni, spony, atd. V našem autoservisu vám výfuk namontujeme na počkání.


Výměna výfuku trvá maximálně hodinu od vašeho příjezdu.

Dal jsem stredni dil Bosal pred rokem a pul a ve svarech uz je rezavej jak liska, a to jsem ho preventivne prestrikal zinkovou barvou. Predtim jsem mel let Walker a byl netknutej, praskl mi pak ve svaru u tlumice, protoze se vyfuk po montazi tazneho zarizeni obcas o nej opiral a dostaval tak zabrat, protoze byl pohlinikovanej, neslo to svarit ani elektrikou ani plamenem, tak jsem ho musel. Výfuky nabízíme jak od starých známých značek jako jsou BOSAL , ARVIN,IMASAF, LEISTRITZ a WALKER , MTS pokud je to jediná, poslední možnost tak klidně EBERSPACHER ( nejdražší a také nejkvalitnější, prvovýroba BMW nebo Mercedes Benz ), tak v posledních letech stále více od menších výrobců jako jsou MARMITTE ZARA, SAGEM, FENNO, tyto menší firmy jsou daleko levnější a. Firma Bosal je světový lídr ve výrobě výfuků a výfukových systémů, které dodává jak pro výrobce automobilů, tak pro trh s náhradními díly. Asi před týdnem jsem měnil zadní tlumič.


Dal jsem tam bosal , a můžu říct, že už nikdy víc tam bosal nedám. Ta jejich slavná navrtaná dírka na spodní hrane výfuku mě štvala nejvíc. Vyměnil jsem děravej výfuk za novej děravej výfuk.

Jediná výhoda té dírky je, že voda má kudy odtékat, ale ten zvuk, katastrofa. Výfuky Walker najdete v našem katalogu, ale kompletní program, který zahrnuje i americké vozy jedině někde ve Walker katalogu. Mnoho položek, které jsou tam uvedené můžeme normálně objednávat, takže pokud potřebujete výfuky Walker na americké automobily, můžeme většinou normálně dodat.


Kvůli ceně zavolejte, nebo napište. Bohužel už nemám místo, kde bych se pod ní podíval, tak jsem to hodil do jednoho pražského servisu, kde se mi pod to podívali a ukázali mi, že střední část výfuku je v podstatě urvaná. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.


Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. K čemu slouží katalyzátor, výfukové svody, lambda sonda, tlumič či výfukové potrubí? Výrobní závod BOSAL Česká Republika.


Zde se vyrábějí některé výfuky BOSAL a většina ze sortimentu se odtud pro ČR distribuuje. Závod nese označení ( každý výfuk Bosal má vyražené číslo výrobního závodu) a rozkládá se na ploše více než 22tis metrů čtverečních. Nebo jen chcete odpověď na nejčastější dotazy?


Ještě je tu jeden výrobce kterého si nezmínil. Vážení zákazníci, při výměně výfuků a katalyzátorů doporučujeme vyměnit také závěsový a spojovací materiál. V případě, že je k výměně třeba více ks, je tento počet uveden u čísla za X.

Levný výfuk , katalyzátor, díly pro výfuky a autodíly … Aaavyfuky. CZ - internetový obchod s výfuky, katalyzátory, výfukovými díly všech značek aut od výrobců Bosal , Polmostrów, Walker , Tyll. Hlasování: Hlasování: OK aaavyfuky. Náš tuning shop nabízí největší výběr sporovních výfuků v české republice. Najdete zde sportovní výfuky od až klidně do 7koní.


Vybrat si zde můžete z přímo průchozích sportovních výfuků a nebo nepřímo průchozích sportovních výfuků, které nejsou zase extrémě hlučné. Takže jen za pěkného suchého počasí. Mam stejny problem ,zacina mi probublavat stredni dil u 8T. Nejradsi bych Tyll podporuji cesky prumysl a taky maji dobre raference.


Pokud jste nenašli výfuk nebo jiné náhradní díly co jste hledali, klikněte prosím na toto pole a zadejte požadavek. Bosal a Walker jsou sice vyhlaseni,ale mel jsem Bosal na byvalem aute a nic moc nevydrzel. Dokážeme sehnat jakýkoliv náhradní díl, který se na našem trhu prodává. ALU výfuk Škoda Fabia 1.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky