pátek 10. listopadu 2017

Škoda felicia nesvítí světla

Nesvítí mi potkávací světla. Kontrolka taky nesvítí Díky za rady! Potkávací, ani dálková světla vůbec nejdou! Dokonce mi nesvítí ani kontrolka světel na palubce.


Tak pojistky jsou v pořádku, očištění patice jsem teď ve tmě už nezkoušel. Nicméně jsem zas zjistil, že dálkový svítí obě.

Dodatek - pravá nesvítí jak potkávací, tak obrysová. Model: Škoda Felicia hatchback. Vyberte si co potřebujete z 1aktuálních inzerátů v kategorii Světla , blinkry a osvětlení bazar: felicia. Nebo zadejte inzerát zdarma a rychle prodejte nepoužívané zboží na největším internetovém bazaru. Mame svetlá nadstavené tak aby sa rozsvietili po otočení klúčika a tak aj vyply.


Ale dnes sa za jazdy same vyply a neišli niako zapnút. Potom sa ich podarilo zapnut, ale iba na chvilu a uz nejdu vobec. Poistky som pozeral a su dobre, ale nejdu zapnut ani hmlovky, viete niekto poradit?

Zdravim mam problem nekde jsem vypalil relatko nebo pojisku at prohlizim pojisky tak mam vsechny dobre, ale nejdou mi vystrazny, podsviceni palubky, svetla, jen zpatecky svyteji kdyz dam kvalt. Felicie, pojisky, relé - nesvítí svetla - poradna, odpovědi na dotaz Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Felicie, pojisky, relé - nesvítí svetla. Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Nestartuje mi auto starter ok starter v poradku ale mam stalej proud na kabelu co jde od klicku ? A kdyz ten kabel mam odpojenej tak mi nejdou svetla hlavni. Náhradní díly Škoda Felicia.


Výfuky, blatníky, lemy, světla a ostatní níže. Při silniční kontrole zjistí policista, že mi nesvíti potkávací světlo (ve dne). Před jízdou jsem kontroloval, vše v pořádku. Policistovi uvádím, že při cestě se.


Nové i použité světla , blikače a mlhovky. Hledejte v nabídce náhradních dílů od prověřených prodejců a soukromých osob z celé České republiky. Dodáváme nejširší sortiment náhradních dílů pro vozy. Led světla na Škoda Felicia za nejlepší cenu.


Sháníte led světla na Škoda Felicia ? Inzerát Škoda Felicia zadní světla v okrese Pardubice, cena dohodou, od Vrakovistepardubice na Sbazar. Popis: Škoda Felicia zadní světla - Po-Pá 8-17h. Pardubice a nebo posíláme po celé ČR - máte-li zájem napište o co konkrétně - na dotazy reagujeme pouze s tel.

Prodám díly na škoda felicia. KODA FELICIA - Největší internetový obchod s tuning díly a autodoplňky. Nejširší sortiment tuning dílů v ČR. Každý den nové zboží a akční ceny.


Výborné dodací a záruční podmínky. Takže jde o tu malou žárovku ve světlometu. Dobrý den,prodaváme skoda felicia pick-up 1. V tomto počasí to fakt nechci ušklubnout, to raděj, ať obrysovky nesvítí.


Ještě tam vidím na plastu objímky nějaké výčnělky tak je zkusím zmáčnout plochými kleštěmi a zatáhnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky