středa 29. listopadu 2017

Borůvkové knedlíky z bramborového těsta

Zvolna vaříme, hotové knedlíky vyndáme a necháme okapat. Letní klasika – ovocné knedlíky – nabízí nespočet variací. Různá těsta , různé ovoce.


Vyzkoušejte těsto, které kombinuje brambory s tvarohem a naplňte je tím, co najdete na zahrádce nebo nasbíráte na stromech u cesty. Tématické fráze: bramborové knedlíky s ovocem bramborové knedlíky bramborové knedlíky recept ovocné knedlíky z bramborového těsta recept na bramborové knedlíky s ovocem bramborové těsto na ovocné knedlíky ovocné knedlíky recept bramborove knedliky plnene ovocem recepty na bramborové knedlíky s ovocem plněné bramborové.

Borůvkové knedlíky z bramborového těsta. Místo švestek pokladou se čtverce těsta hromádkou borůvek smíšených z cukrem. Ovocné knedlíky z bramborového těsta se už v dnešní době moc neobjevují, alespoň já mám ten pocit. Ale určitě vyzkoušejte, jsou výborné. Já si je občas zjednudušuji a kupuji sáček s bramborovým těstem.


Není to ono, ale je to rychlejší. Rukou z něj tvarujte stejně velké placičky, na každou položte švestku a pečlivě zabalte. Pracujte rychle, bramborové těsto má tendenci řídnout.

Uvařené knedlíky podávejte obalené v máku smíchaném s cukrem a přelité rozpuštěným máslem. Knedlíky vařte ve vroucí vodě asi 7–minut. Ano, tohle jsou knedlíky , které moje rodina miluje.


Jiné ovoce dělám s jiným těstem. Tenhle recept jsem sem chtěla zadat jako první z mých receptů, ale už tady byl. Má - pro mě - legrační datubyl sem vložen jeden a půl měsíce před tím, než byly Topky oficiálně. Nedávno jsem o víkendu měla pocit, že doma nic není, ale chci z toho uvařit oběd.


Nastal tedy čas zašátrat v mrazáku a vylovit pečlivě nasyslené zásoby z léta. Nakonec z toho byl dokonalý oběd. Taky máme rádi švestkové z bramborového těsta. Když jsem šla pro meruňky, koupila jsem i jahody, takže nakonec byly půl na půl meruňkové s jahodovými.


Obvykle dělám tvarohové knedlíky s hrubou moukou, ale tentokrát. Do mísy dáme prolisované brambory, přidáme měkké máslo, vejce, sůl, mléko a mouku. Vypracujeme tužší těsto. Na borůvkové knedlíky ze zmrazených borůvek se dobře hodí těsta , kterým nevadí studená náplň a nehrozí jejich sražení.


Můžou se připravovat z bramborového těsta , z těsta pařeného, krupicového nebo tvarohového.

Zároveň pro vás hledáme mezi podobnými recepty. Z něj pak odkrajujte asi půlcentimetrová kolečka, v dlani je zploštěte a každým kouskem těsta obalte vypeckovanou švestku. Ve větším hrnci mezitím uveďte do varu vodu a připravené knedlíky do ní vhazujte, ale jenom v takovém množství, aby volně plavaly.


Starý klasický recept na švestkové koule z bramborového těsta. Zvyknu ovoce zaměnit podle toho, co právě doma máme. Jedny byli lepší než ty druhé.


Pokrmy z bramborového těsta recepty, které budete milovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky