středa 29. listopadu 2017

Nejlepsi zehlicka na vlasy diskuze

Každému typu vlasů sedne jiné množství stupňů. Na vlasy jemné jsou lepší nižší teploty, které k nim budou šetrnější. Naopak na vlasy silnější, budete muset žehličku více rozpálit, aby na ně měla vůbec nějaký efekt. Podrobný rozpis doporučených teplot najdete o něco výše v tomto článku.


Tato žehlička na vlasy od populární značky Loréal je založena na působení vysokého tlaku páry a Pro-Keratin technologie.

Hodí se především pro nepoddajné a krepaté vlasy. Jak vybrat správnou žehličku na vlasy. Před výběrem žehličky si položte otázku, kdo ji bude používat.


Existují jak univerzální typy, ale ty jsou dražší, tak i orientované na různé druhy vlasů. Lámavé a křehké vlasy vyžadují jiný přístup než pevné a husté kadeře. V případě neznalosti se obraťte na svého.


Kvalitní žehličky na vlasy jsou užitečné, ale základem je, aby si žena pořídila jen kvalitní produkty, u kterých je jistota, že jí neponičí vlasy a budou fungovat tak, jak mají.

Doporučuji cokoliv od Remingtonu. Sice je to trochu dražší značka, ale co jsem si od ní kdy koupila, tak jsem byla spokojená. Zrovna na podzim se mi moje stará žehlička (po letech) rozbila a jelikož mám fakt kudrnaté vlasy , musela jsem hned koupit novou.


Avšak pro účely našeho testu, tak aby měl co nejvíce vypovídající hodnotu, jsme využili to nejběžnější dělení, a to na klasické žehličky na vlasy a mini (cestovní) žehličky na vlasy. Oba typy vyrovnají a často i navlní v podstatě jakýkoliv typ vlasu. Ale ráda bych si ji vybrala sama - nikdy jsem žádnou neměla a tak nemám zkušenosti. Hodně chválí Remingtonku.


Vlasy rovnam uz let a kadernice mi rika, ze je mam na tu zatez fakt hezky (nejsem jedna z tech, ktera ma pevny nehty, leskle a pevne vlasy ) Moje prvni zehlicka byla remington s keramikou, ale po roce tahle zehlicka ztrati silu a musi. U těch si dejte ale pozor na tvrdé povrchy na oblečení, jako jsou zipy, knoflíky nebo jiné ozdoby, které žehličku velmi snadno poškrábou. Poškrábaná žehlička přestává po povrchu klouzat a kvalita žehlení se tak nenávratně zhoršuje.


Na základě těchto testů je pak poměrně snadné vybrat tu nejlepší žehličku. Výběr nejlepších žehliček dle našeho výzkumu naleznete níže v. Zatímco u obyčejné žehličky na vlasy musíte kudrnaté, krepatící se, hrubé a silnější vlasy přejíždět několikrát, síla páry jejich žehlení zkrátí. Dokáže moje rozverné vlnité vlasy velice pěkně zkrotit a nasadit jim fasádu elegance.


Pokud si plánujete žehličku pořídit, určitě.

Radši bych na tvém místě od žehlení upustila - nebo používala jen když je to nezbytně nutné. Já mám takovou, kde se dá nastavit intenzita žehlení v závislosti na stavu vlasů - stupně, poškozené, normální, zdravé. Na co se při výběru žehličky na vlasy zaměřit?


Důležité je vybrat vhodnou žehličku s ohledem na typ vašich vlasů. Ahoj, já mám žehličku na vlasy od zn. Eta a jsem s ní naprosto spokojená. Vlasy mi urovná tak, že to vypadá jak když jdu odněkaď od kadeřnice. A když potřebuji, tak se dají vyměnit keramické destičky a můžu si vlasy například i tzv.


Mluvím o žehličce na vlasy , která dokáže z mého účesu udělat zářivě vypadající rovné vlasy. Pár z nich jsem sama zkusila a dokážu tak posoudit, za to stojí či nikoliv. Jaká je tedy nejlepší žehlička na. Kulma natáčí vlasy při vyšší teplotě než například žehlička, proto se mohou kadeře snáz poškodit. Před každým použitím je tedy dobré nastříkat na vlasy ochranný sprej nebo nanést mléko, které slouží jako ochrana.


Seženete ho v drogerii za pár korun a zamezíte tak poničení, které může snadno nastat. S tímto krémem na vlasy jsem byla velmi spokojená, musí se s ním ale zacházet opatrně. Nanáší se na umyté vlasy před spaním a působí přes noc.


Nelekejte se toho, že po nanesení budete mít pocit mastných vlasů, do rána se krém vstřebá a zanechá vlasy hladké.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky