středa 29. listopadu 2017

Jak se dělá jogurt v jogurtovači

Tématické fráze: domácí jogurt domácí jogurt se sušeným mlékem domácí jogurt recept recept na domácí jogurt recepty na domaci jogurt v jogurtovaci jak se dělá jogurt domáci jogurt v jogurtovači jak udělat domácí jogurt v jogurtovači recept na domaci jogurt v jogurtovaci domácí jogurt susene mleko domaci jogurty domácí. Naliju do sklenicek, ted je mam u jogurtovace ale driv jsem davala sklenicky od presnidavky. Z te davky jich je sedm. Výroba jogurtu v jogurtovači.


Ahoj všem šikovným hospodyňkám :-) nedávno jsem objevila, že se dá dělat domácí jogurt , za pomoci mléka a třeba jogurtu Hollandia…„vysockovala“ jsem od své mamky jogurtovač , ale bohužel na něm není ani název, a ani návo a vzhledek k tomu, že jogurty dělala mamka.

I když je v obchodech velká nabídka jogurtů, není nad to vyrobit si domácí jogurt. Pokud nevíte, jak se dělá , vězte, že jeho výroba je velmi jednoduchá. Nemusíte ho vyrábět pouze v jogurtovači , jde to jednoduše i bez jogurtovače. Stačí jen dodržet postup a můžete se těšit na poctivý mléčný výrobek doma vyrobený.


Mají i větší balení takže se dostanete na 4kč na 1litrů mléka. Doba zrání jogurtu se odvíjí od toho, v jaké teplotě budete vkládat mléko obohacené o jogurt do nádob a skleniček. Pokud už na počátku bude mít mléko kolem °C, pak bude jogurt v jogurtovači hotový za až hodin.


Za druhé – opravdu si pochutnáte, jelikož víte, jak je vámi vyrobená potravina čerstvá.

A za třetí – zpravidla velice výrazně ušetříte. Jako například na domácím jogurtu. Pojďte se podívat spolu se mnou, jak si výborný a hustý jogurt jednoduše vyrobit v domácím prostředí.


Domácí jogurt bez jogurtovače krok po. A zvládne to opravdu každý – dokonce i bez jogurtovače. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod krok za krokem.


Naučte se vyrábět vlastní jogurt , poděkují vám vaše zdraví i peněženka. První pokus byl s mléčnou kulturou Milcom a mléko v jogurtovači nezhoustlo vůbec. Jak připravit domácí jogurt v jogurtovači ? Dostala jsem k narozeninám jogurtovač, ale v návodu se nikde nepíše, jestli se mléko nejdřív zahřeje a přidá se do něj jogurt , nebo se do skleniček plní zastudena.


A na konec několik postřehů, které se vám možná budou hodit. Cvik dělá praxi, pokud se vám nepodaří vyrobit ideální jogurt hned napoprvé, nezoufejte, autor těchto řádek také experimentoval několikrát, než dosáhl vytoužené podoby. Jedním ze způsobů, jak si doma připravit jednoduše kvalitní domácí jogurt , je použít jogurtovač.


V něm se udržuje stálá teplota (asi stupňů) po určitou dobu, kterou potřebují jogurtové bakterie pro svůj růst. Na našem trhu je již dnes velký výběr jogurtovačů, za přijatelnou cenu, kterou se vyplatí investovat. V radách, jak vybrat jogurtovač se lze dočíst, že existuje verze s časovačem, případně s displejem, který asistuje právě časovači.


Tak jsem se začetla a hodně jsem se zasmála, děkuju, už jsem to potřebovala.

Jinak už jsem pekla jogurt v troubě, před lety dělala v jogurtovači se sušeným mlékem a teď dělám poprvé se sunarem v jogurtovači , tak jsem zvědavá, zítra budeme poprvé jíst. Zkoušel někdo dělat jogurt ze sojového mléka? Jednou se podařil v jogurtovači ,ale dal jsem tam trochu mléka,bez něho to bylo řídké akorát na žervé poraďte.


Já přidávám sáček vanilkového cukru a trochu cukru mletého a jogurt s živou kulturou. U nás všichni normální mléko bohužel nemůžou. Není divu, že stále více lidí vyrábí domácí jogurt v jogurtovači.


Záleží-li vám na tom, co konzumujete (a tedy na svém zdraví), začněte si jogurt vyrábět sami. Nádoby v jogurtovači naplňte směsí a přístroj zapněte. Obvykle jogurt pracuje 6–hodin. Pokud ho však necháte pracovat 10–hodin, nic se nestane. Mění se jen jeho konzistence.


Chuť jogurtu můžete upravovat i dalšími ingrediencemi. Skvělé je použít například džem. Jenom já nevím, dle těch jiných rad jak dělat jogurt , se mi zdají ty časy pro PH trochu málo, když v jogurtovači se má dělat 4-hod.


Posloucháte, jak si kolegyně nebo kamarádka dělá v jogurtovači poctivý domácí jogurt , ale vy ho nemáte? Na čerstvý jogurt vám bude stačit mléko, hrnec a tenhle jednoduchý postup. Domáci jogurt - Jak se dělá domáci BIO jogurt - recept.


Chcete si vyrobit domácí jogurt , ale nevíte jak na to? A na rozdíl od jogurtů zakoupených v obchodě s jistotou víte co jíte 10min zobraziť viac. Já mám vyzkoušený Selský jogurt - Hollandia. Je to vlastně takový dobrý test na jogurty, zda jsou opravdu kvalitní a obsahují živé kultury, protože před pár lety jsem v prodejně se zdravou výživou koupila jogurt Demeter z německé bio-produkce s domněním, že to bude skvělý starter a žádný jogurt se nekonal. Ten nejjednodušší stojí pár stovek a recept tam je přiloženej.


Smíchat,ohřát,pak prudce schladit,nalít do jogurtovače a po čase vypnout(7-hodin:čím dýl,tím bude kyselejší).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky