čtvrtek 1. září 2016

Indulona na obličej

Já to taky slyšela, že indulona je nejlepší co může být. Moje babička celý život indulonu na obličej a jaká byla kočka ! A teď má krásný ksichtík ! Pokud máš ten pocit, že máš lepší. Víte, jaký krém na ruce se již od 50. Jistě si z dětství ještě pamatujete tu vůni, kterou měl krém, kterým si maminka mazala ruce, natírala vám obličej , když jste vyráželi na sáňky, nebo ošetřovala kožené pohorky do oddílu.


Original formula that cares for dry and cracked skin on hands. Hand creams for an intensive hydration, skin regeneration or an antibacterial effect. Dobry den, pani doktorka, chcem sa opytat, odkedy je mozne u dieti pouzit na atopicky ekzem aj dezinfekcnu indulonu, prip.


Dcerka bude mat dva roky, od dvoch mesiacov pouzivame na premastenie celeho. Na jednu stranu má člověk dobrý pocit, že nemá suché ekzémy, na druhou stranu má dost nepříjemný pocit mastnoty (čím máte ekzémy méně suché, tím bude ta mastnota větší). Druhou nepříjemností je, že indulona se nevstřebá všechna a co zůstane na kůži zamastí oblečení. Indulona má i své stinné stránky.


Na trhu naleznete vhodnější, méně škodlivé výrobky. Kdybych někdy náhodou musela spát v nějakém špinavém hostelu, namažu se indulonou od hlavy až k patě, abych odpudila šváby a blechy. Jinak p ro mě zůstane indulona skvělým krémem na boty. Pokožce dodává pružnost, pevnost a obnovuje bariérové funkce kůže.


Dermatologicky testováno. Modrá indulona je klasika, nostalgie a sázka na jistotu. Používám večer po vykoupání a před spaním na ruce a někdy, pokud mám extremně vysušenou pokožku, i na celé tělo.


Skvěle hydratuje hned po prvním použití. Zábal na ruce- indulona a rukavice na noc, je záruka jemných rukou ráno. Ano, špatně se vstřebává, vůně. Principy ochrany soukromí na Krasa.


Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem. Ahoj říká se o induloně, že je na pleť dobrá.


Dobra je taky mesickova indulona , zk,usit na oblicej muzete Lipobasi¨(bez receptu v lekarne) a napr. Excipiale, lisi se mastnotou, nekdo ale miva aler. Stále je nejoblíbenějším a nejprodávanějším výrobkem ve své kategorii a kromě krémů na ruce nabízí i výrobky pro péči o celé tělo: tělová mléka, univerzální krémy a krém na nohy. Já na mléka moc nejsem, většinou jsou takové hodně tekuté, pořádně nezamastí tu kůži, což já mám ráda, nevím no, prostě mám radši hutnější produkty jak pro péči o tělo, tak i na obličej. Vítejte na mém blogu, který je o mých zájmech, čili o kosmetice, jak dekorativní, tak převážně pečující, o cestování, jídle, kulturních zážitcích a sférách, které mě zajímají.


Jmenuji se Eri Anna, jsem z Prahy a věřím, že se Vám na mém blogu bude líbit. INDULONA Krém na ruce a nehty zpevňující 50ml Obsahuje levandulový olej, který podporuje prokrvení pokožky, čímž ji omlazuje a zpevňuje. Bambucké máslo a arganový olej vyživují suché a lámavé nehty a mají regenerační a zvláčňující účinky na pokožku.


Rozhodla jsem se vyzkoušet krém na celé tělo včetně obličeje, jak vlastně tento výrobek obstál? Jinak se omlouvám se nasvětlení, ve tmě se obtížně natáčí, budu to muset lépe. Měsíčkový krém s příjemnou vůní se dobře roztírá a rychle vstřebává. Krém naneste v přiměřené vrstvě na čistou pokožku, dobře rozetřete a nechte vstřebat. Ošetření doporučujeme opakovat.


Spousta z vás ji jistě někdy doma mělo a pokud ne vy, vaše maminka určitě ano. I u nás nikdy nesměla chybět a klasickou modrou tubičku jsme používali snad na všechno, obličej , ruce, tělo ale třeba taky na boty ( fakt nekecám :-D ). Na obličej jsem to nezkoušela, alě věřím, že někdo přede mnou už to určitě zkusil. Nemám moc v lásce klasickou vůni modré legendy, hahle měsíčková varianta mi spolu s rakytníkem ale voní. Jasně, pro někoho je vůně vedlejší, ale já ji při každém mazání vnímám a tak chci, aby mi byla sympatická.


Tenhle krém v dóze je o hodně hutnější, než je tělové. Používám pravidelně na ruce, pak ještě speciálně na ruce před prací na zahradě nebo umýváním nádobí (aspoň hodinu před). Díky tomu nemám ruce pak popraskané a lépe se ošetřují.


Taky používám na obličej večer, je to jediný krém, který má pleť momentálně snese. Pleť se přes noc krásně promastí, ale ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky