pátek 13. března 2020

Dukanova dieta zkušenosti

V knize DUKANOVA DIETA – Jak rychle a přitom trvale zhubnout popisuje dr. Pierre Dukan teorii své diety tak poutavě a přesvědčivě, že jsem vůbec neváhala a do diety se pustila. A udělala jsem moc dobře.


Je to jediná dieta , která na mě zafungovala. Jsem absolutně šťastná!

Po prvních týdnech jsem zhubla kg. Autor ve své knize předkládá zajímavé tipy, recepty a jídelníčky, v nichž nezapomíná ani na chuťové buňky. S cukry a škroby se během diety setkáte pouze v omezené míře.


Dukanova dieta se již dostala do povědomí mnohých lidi, zkoušejících různé typy diet. Autorem je francouzský doktor Pierre Dukan, který své poznatky a zkušenosti shrnuje v populární knize. Jídlo se vám nezhnusí, pokud si načtete nějaké recepty nebo pokud budete střídat suroviny.


Já jsem si třeba oblíbila palačinky s tvarohem, pečené kuře na zelí.

Vaječnou omeletu se šunkou a hodně dalších. Změna stravy, ať už krátkodobá či dlouhodobá by měla k hubnutí vždy patřit a dá se říct, že bez diety to nepůjde. Třeba – žena v 60ti letech zůstává ve 2. Zkušenosti s Dukanovou dietou?


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Zkrotit své chutě, hlídat si každou potravinu, dodržovat pravidla, hledat vhodné recepty a podobně #128512; Ale musím říct, že se to nakonec vyplatilo :)) Nyní ještě sháním nějaké zajímavé recepty, protože už mi trocha dochází inspirace #128578; Nemá někdo z vás nějaké zajímavé tipy? Tato dieta je založena převážně na konzumaci bílkovin a omezování sacharidů. U Dukanovy diety záleží na tom, kolik kilogramů chcete zhubnout a od toho se odvádí, jak dlouho máte dietu držet. Jídelníček je chutný a pestrý, zkušenosti pozitivní a účinky rychlé.


Jde o jednu z nejúspěšnějších diet dneška. Pro rozhodování o tom, pro jakou dietu se zájemce o hubnutí rozhodne, hraje roli mnoho faktorů. Pokud se rozhodnete pro Dukanovu dietu, doporučujeme řádně si prostudovat dostupné publikace a recenze lidí, kteří mají s touto stravou zkušenosti. Co na dietu říkají ti, co ji drželi? Já ji zkoušela, myslím, že to není moc zdravé, ale prostě jsem to chtěla zkusit.


Zhubla jsem cca kilo (nevím, kolik přesně jsem vážila, ale asi kolem 52kg) a už cca měsíce jím normálně, s tím, že si udělám jeden den bílkovinný (což se dá) a váhu mám pořád stejnou.

Přečtěte si rady a zkušenosti na téma dukanova dieta. Překvapil mě rychlý úbytek váhy bez jo-jo efektu, až se mi tomu nechce věřit. Ahoj tobě i příteli,to je dost,že sem vleze taky nějaký chlap i když jen přes tebe.


V 1F se zelenina NESMÍ! To vydržíte,je to jen na pár dní,záleží,kolik chcete zhubnout. Dej si do vyhledavače dukanova dieta ,tam ti vyjede hodně odkazů,naštudujte,pak nakupte potraviny,no můžete se do toho zvesela pustit. Kdyby něco jsme tu,můžete se ptát.


Prošli jsme různé internetové fóra a sesbírali několik zkušenosti a výsledků, které dosáhly lidé v této dietě. Během této diety omezujete sacharidy, které lidské tělo spaluje prvně. Díky diet kde omezujete sacharidy, můžete skutečně zhubnout.


Lidské tělo je omezením sacharidů nuceno ke spalování zásobních tuků a bílkovin. A nějak se to celý zhroutilo při návalu stresu a povinností, které se na mě navalily po novém roce. Za leden jsem přibrala zpátky všechna kila co jsem poctivě dala dolů. Ze zoufalství jsem chtěla vzdát i další pokus. V prvních pár dnech by totiž nemuselo skončit úplně slavné a vás by mohly ovládnout chutě.


A je nám to líto, ale na čas budete muset vyřadit i ovoce. Dokonce i mrkev a cibule mají příliš vysoký glykemický index na to, abychom je zařadili do ketonové diety. Zákaz konzumace ovoce a některé zeleniny a zvýšený příjem masa rapidně zvyšují.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky