Mísitelnost chladicích kapalin. Otázky na mísitelnost chladicích kapalin jsou běžným informačním požadavkem trhu. Pokud uživatel doplňuje z nějakých důvodů jiný typ kapaliny (modrá za růžovou či naopak), nouzově na dolití nebo nemůže použít originál, dá se to pochopit. Starší kapaliny jsou určené zejména pro železné chladící okruhy zatímco novější chladící kapaliny jsou určeny spíše pro hliníkové systémy a proto mají každá jiný inhibiční účinek a tedy i jinou lhůtu pro výměnu.
Takže pokud nalijete růžovou kapalinu do staršího motoru, nemůžete v žádném případě. Prý se ty chladící kapaliny nemají míchat - tak se ptám raději předem kdyby jí bylo potřeba dolít. I kdyby jsi tam měl přes léto jen minimum té růžové kapaliny a větší množství vody, tak je to lepží než míchat více druhů kapalin. Jak je napsáno v předchozím příspěvku, chladící kapaliny by se opravdu neměly míchat, ale z vlastní zkušenosti u starších aut se nikdy nic nestalo,když se různé (např. originální původní a Fridex) smíchaly. Němělo by to mít žádný vliv na chladící soustavu,protože nemrznoucí směsi jsou většinou vyráběny na stejém chemickotechnolog.
Akorát si nejsem jistý, jestli feldy povolovaly použití kapaliny normy VW TL 7D nebo F, tam byla dávána 7C. A ještě by mě zajímalo, jak doléváte novou kapalinu. Funkcí chladící kapaliny není jen chlazení motoru, nýbrž i ošetření jeho chladící soustavy. Chladící kapaliny obsahují monoetylenglykoly, inhibitory koroze, stabilizátory, disperzanty, zvyšovače pH, barviva a protipěnivé přísady, které se dohromady starají o dobrou funkčnost a efektivnost chladící soustavy.
Nejsou to tak jen kapaliny staršího typu nabarvené načerveno. Jsou to prostě velice ošizené výrobky, jejichž složení není ani vzdáleně podobné tomu, které na základě náročných motorových a provozních. Chladicí kapaliny jsou dnes většinou zbarvené, takže je zřetelně vidět jejich množství v nádrži.
Ideální hladina je samozřejmě mezi ryskami s maximální a minimální povolenou mírou, říká školitel mechaniků sítě servisů A. Tento postup se dá aplikovat u většiny motocyklů s kapalinovém chlazením. Použitý motocykl: Suzuki GSXR 6k6. Problému pomůže zabránit tlakový chladicí systém a používání správné chladicí kapaliny. Některé nemrznoucí kapaliny mohou bránit zamrznutí až do -°C. Nicméně je potřeba vědět, že bod tuhnutí není jediným důležitým parametrem.
Velmi důležité je i stáří kapaliny. Výrobce sice o výměnném intervalu nehovoří (pouze při opravě motoru či chladicího systému), já si však myslím, že výměna je nutná (podobně jako výměna převodového oleje, který je dle výrobce rovněž doživotní). Ať už ale bývají příznaky jakékoliv, v případě mizející chladící kapaliny se rozhodně co nejdříve objednejte do servisu a dopřejte vozu pořádnou prohlídku. Zanedbání kontroly chladiva je přesně ten problém, který povede jen k dalším potížím.
A ty mohou být pro váš motor i fatální. Kupte si kapaliny do chladiče, antifreeze - náš eshop ProdejOlejů. Vybírejte ze široké nabídky olejů, autochemie nebo autokosmetiky.
Do auta se údajně vejde litrů růžové kapaliny. Do katalogů přidána novinka - Venturi mixer pro míchání chladící kapaliny 15. Minimální přimazávání VM1.
Lze jej použít k vnitřnímu i vnějšímu chlazení nástrojů. Hlavní aplikací použití je technologie dělového vrtání. Míchání nemrznoucí kapaliny kdy: 27. Dobrý večer všem, chci se zeptat jaké druhy nemrznoucích kapalin se mohou nebo nemohou míchat, případně jestli je potřeba nějaký výplach, mám modrou ale byla mi doporučena růžová kvůli trvanlivosti.
Přístroj dokáže pokrýt. Míchání chladící kapaliny Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Naše servisní síť vám ve vybraných servisech nabízí nejen možnost kontroly stavu chladící kapaliny , ale současně v případě zjištění její nedostatečného množství, nebo naředění - její doplnění, nebo výměnu. Souprava pro monitoring chladící kapaliny. Testovací soupravy pro sledování stavu chladící kapaliny poskytují rozsáhlé laboratorní testování chladící kapaliny , stanovení obsahu molybdenanu, dusičnanů, pH, tvrdosti, chloridů, síranů, produktů koroze (železo, olovo atd.) a silikáty. Samočinné – (termosifonové) kapalinové chlazení - obr. Podmínkou správné funkce je umístění chladiče poměrně vysoko nad motorem a celý systém musí být zaplněn kapalinou.
PARAMO ERO - SB do Vaší pásové pily, balení obsahuje 10l, cena je uvedena za litr. PARAMO ERO SB je emulzní olej koncipovaný i do méně náročných hydraulických systému a důlních stojek. Přípravu obráběcí kapaliny je nutné provádět tak, aby byl emulgační olej za stálého míchání přiléván do vody, ne opačně).
Emulgační ropné oleje PARAMO.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.