čtvrtek 22. srpna 2019

Chladící kapalina fabia 1 4 mpi

Fabia MPI - jak bojovat se ztrátou chladicí kapaliny? Začala mi ubývat chladící kapalina , byla vyměněna nádržka - nepomohlo, byl vyměněn o kroužek u chladiče - nepomohlo. Poradíte mi jak dál postupovat?


Chladící kapalina GŠkoda , Chladicí kapalina , je vhodná k používání ve všech spalovacích motorech chlazených vodou, zabraňuje přehřívání, zamrzání, korodování a ucpávání chladicího systému. Citigo, Škoda Felicia, Škoda Fabia, Škoda Fabia Škoda Octavia, Škoda Octavia Škoda Superb, Škoda Superb Škoda Yeti, Škoda Roomster, Škoda Rapid. Zdravím všechny škodováky :), prosím vás všechny o radu.

Chtěl bych se sám pustit do výměny chladící kapaliny, někde jsem četl, že musím odpojit konektor čidla teploty. Jak postupovat, pokud se u Škody Fabia s motorem MPI začne ztrácet chladící kapalina ? Jednou z možností, kam se může chladicí kapalina ztrácet, je prostor ventilového mechanismu. Chladicí kapalina se časem okyseluje a rozkládají se látky zabraňující korozi,“ vysvětluje vysokoškolský profesor Petr Chytka.


V horším případě to znamená třeba poškození těsnění pod hlavou – a to není nic levného. DEEP CLEANING The Nastiest Car Ever! Complete Disaster Full Interior Car Detailing Transformation!


Tento postup se dá aplikovat u většiny motocyklů s kapalinovém chlazením.

Použitý motocykl: Suzuki GSXR 6k6. Po výměně chladící kapaliny a kompletního termostatu na Fabii 1. To je tak na opravu celého systému- u nás na 742. Tak už to mám snad zasebou. Jediné co jsem udělal bylo to, že jsem vypustil kapalinu, vyndal expanzní nádrž a pořádně jí propláchnul, pak jsem jí proplách sajrajtem na odmaštění a pak dlouhou dobu proplachoval čistou vodou a nechal vyschnout. Cílem našich stránek je shromáždit co nejvíce informací a manuálů o automobilu Škoda Fabia.


A vytvořit komunitu lidí se společným zájmem. Poprvé to bylo tak, že kontrolka se rožla, tak jsem vypnul motor, otevřel kapotu, zjistil, že je hladina těsně pod ryskou MIN, tak jsem zavřel kapotu, a jel na benzinku (kontrolka už nesvítila), na benzince jsem koupil destilku, otevřu kapotu, hladina těsně nad MIN, otevřu expanzku a hladina vylětěla zhruba mezi MIN a MAX, tak jsem něco málo dolil a odjel. Naše autodíly patří mezi nejlevnější na internetu, ceny často jako u použitých dílů.


OK (kontrolováno) dnes jsem nastartoval a zablikala kontrolka, není tam chladící kapalina , jezdil jsem s tím poslední týden krátké trasy. Re: Fábie - únik chladící kapaliny Díval jsem se několikrát po příjezdu, když je motor zahřátý, nechal jsem ho běžet, ale nic jsem neviděl. Najedu týdně cca 5km. Ten únik je asi 1-litru.


Pokud doplňujete chladicí kapalinu, dolévejte ji do studeného motoru, mohlo by dojít k popraskání hlavy válců. Je to dáno tím,že blok motoru vá velice slabé stěny a tudíž. Projev závady: Z chladící soustavy se pomalu ztrácí kapalina.


Majitel vozu po delším stání nalez pod chladičem loužičku.

Oprava: Demontoval jsem plastový kryt pod chladičem (6x torx vrut). Spodní hadice byla v místě spoje s chladičem mokrá. Pro psaní komentářů se přihlaste.


V a mám to stejné, akorát se mi zase rozsvítí kontrolka zatažené ruční brzdy t. Po doplnění oleje zkuste nastartovat. Když kontrolka po pár vteřinách nezhasne, bylo to celé zbytečné a volejte odtahovku. Před dolitím oleje se ujistěte, že vám z vozu neteče.


The Felicia has a higher insurance.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky