čtvrtek 13. června 2019

Jemný piškot recept

Rychlý a chutný zákusek. Jemný piškot na roládu. Recept na piškotové těsto. Zkuste a již nikdy nebudete dělat jiné. Toto je základní piškot.

Těsto hlavně na rolády, muffiny nebo i řezy. Roláda se vždy povede a je vysoká. Pokud se do něj přidá prášek do pečiva, příp. Nejnadýchanější domácí piškot lze připravit v domácích podmínkách. Jednoduchý klasický piškot připravíte za pár minut,vyberte si svůj oblíbený recept na korpus na dort a připravte ho s námi!


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Piškot je krásně nadýchaný.

Přestože je piškotové těsto velmi jednoduché a pohotově se dá připravit, nemusí se vždy podařit. Osvědčený jemný piškot na různé dorty. Zbavíte ji hrudek a zároveň ji provzdušníte. Zapamatujte si také, že piškot , který neobsahuje přidaný tuk, je ve výsledku lehký, jemný a nadýchaný, piškot s tukem zase vláčnější a těžší, proto se více hodí na dortový korpus.


Moc mi nejede biskupský beránek, který se často peče a kupuje. Nemám ráda, když je beránek tvrdý a lámavý, nesedí mi v něm kandované ovoce. Mým favoritem je jemný piškotový beránek, který je lehoučký a můžete ho sníst k snídani půlku a ani nebudete vědět jak. Toho mám nejraději a peču ho tak už překvapivě.


Do ní nasypeme ztužovač a dále postupujeme dle návodu na témže. Ti šikovnější chladný piškot rozřežou vodorovně. Já jsem nemehlo, tak jsem to prostě flákla napříč, proto to vypadá tak, že byste si mohli vyhodit sanici :-)) Ale ten piškotek je tak nadýchaný, něžný a jemný , že jsem se bála, že bych to zmatlala.


Manžel minulý týždeň pri nákupoch zistil,že sú 4g piškóty v akcii. Vie,že sem tam piškóty potrebujem. A keďže kúpil tri balíky,tak som musela s nimi niečo ihneď robiť.


Takže padlo rozhodnutie na nepečený,chutný zákusok na spôsob tiramisu,ale tento má od neho naozaj ďaleko. No je rýchly,dá sa rôzne kombinovať a hlavné že je chutný.

Přečtěte si, jak jídlo správně připravit a jaké si nachystat suroviny. Na přípravu koláče budeme potřebovat tyto suroviny: vejce (velké) 2g kr. Vejce vyšleháme s cukrem do velmi husté pěny, potom zlehka vmícháme prosátou mouku.


Nalijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech, poklademe ovocem, které jsme pomoučili a pečeme na cca. Váš recept na piškot včetně technologického postupu je opravdu zaručený. Když jsem se držela níže uvedených zása co NEdělat, byl úžasně měkoučký, nadýchaný, jemný , nejlepší, jaký jsem kdy jedla. Podávala jsem jej s čerstvými jahodami a šlehačkou smíchanou s kysanou.


Je to recept na zaručene najlepšie piškótové cesto na svete! Nepamätám si, odkiaľ ho mám, ale odkedy som ho vyskúšala, iný nepoužívam. Cesto je tak dobré, že nepotrebuje ani plnku (ako povedala moja svokra :-).


Je to ideálne cesto na ľahkú tortu, najmä pre deti výborne stráviteľné. Keďže sa v našej veľkej rodine stále niečo oslavuje a ja milujem piecť koláče a. Hrnkový piskot na plech recepty, které budete milovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky