středa 23. ledna 2019

Poškození zboží při přepravě

Pokud by v protokolu informace o poškození nebyly, nemá se prodávající o co opřít a jde to k jeho tíži. Důležité také je, že za řádné vyřízení reklamace bez poškození odpovídá pouze prodejce, nemůže se tedy například při poškození odvolávat na poškození při přepravě , nebo na smluvní servis. Nadto může vyřízení reklamace trvat až dní. Reklamovat zboží z důvodu jeho poškození při přepravě naproti tomu nelze, pokud si přepravu zajišťujete sami nezávisle na prodávajícím. Předání zboží přepravci má pak z pohledu práva stejné účinky, jako byste jej sami převzali.


Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 1 stavu.

Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže riziko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve výjimečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné. Pokud si dobře vzpomínám, při prvotním telefonátu jsem se dozvěděla, že se zboží vyrábí v Polsku (což pro mě byla zcela nová informace, k polským výrobkům nemám důvěru, takže bych jej ani neobjednala, škoda, že to není uvedeno) a vy jste si sami nebyli jisti, pod koho daná reklamace spadá a až po nějaké době došlo k řešení, že se na stůl podíváte sami. Poškození zboží při přepravě - repasovaná výpočetní technika od profesionálů s 16letou tradicí v ČR.


Prověřené značky Lenovo, HP, Dell - levně! Vrácení peněz, jen když nejde zboží opravit nebo vyměnit. Není-li sporu o tom, že se zboží poškodilo při přepravě , máte na výběr mezi uplatněním reklamace a odstoupením od smlouvy do dnů od doručení zboží.

Při odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet vám prodejce vrátí peníze. Jestliže se rozhodnete. Příklad Prodávající zaslal nepoškozený počítač, obal nejeví známky poškození.


PC přišlo zdemolováno, obal zůstal nepoškozen. Pošta odmítla, že k poškození došlo při přepravě. Na poště zasílatele uchlácholili, že není třeba zasílat jako křehké. Pokud dojde k poškození či ztrátě zboží při přepravě po předání přepravci, nese škodu obchodník. Ten zákazníkovi odpovídá za to, že zboží bude v okamžiku převzetí zákazníkem bez va a proto případné poškození nebo ztrátu zboží musí řešit obchodník.


E-shopy ale mohou reklamaci zamítnout v případě, pokud je evidentní, že k poškození došlo jinak, než během přepravy. Michal Florián publikováno: 30. Některé škody mají obecný charakter a odpovídají i jiným druhům lidské činnosti (výrobě, prodeji), jiné jsou specifické pouze pro určité druhy přepravy (námořní, letecké). Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce.


Přišel Vám balík se zbožím a zásilka má poškozenou přepravní krabici? V případě poškozeného obsahu vyřizujeme reklamace přepravy ihned. Upozorňujeme, že řidič nemá. Jsme specialisti na sklo.


Pomůžeme vám vybrat ideální skleničku na váš oblíbený drink. Víme jak správně o sklo pečovat.

Snažíme se, aby zboží , které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Reklamace zboží poškozeného při přepravě. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům.


V naší poradně se často setkáváme s případy, kdy spotřebitelé reklamují věc, avšak v rámci reklamačního řízení u prodejce dojde k poškození věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky