úterý 8. května 2018

Rychlokvašky návod

Zároveň pro vás hledáme mezi podobnými recepty. Okurky pečlivě omyjeme a propícháme vidličkou. Jednoduchý návod , jak udělat rychlokvašky Krok 3: Láhev volně přikryjte víčkem nebo kouskem látky, aby mohly unikat plyny, podložte, kdyby nálev přetékal, a nechte v teple sedm až deset dní kvasit – až vám budou okurky chutnat.


Další – poněkud stručnější návod jsme objevili v internetovém receptáři, kam ho poslala paní Jiřina Blažejová z Luk. Zaujal nás především nezvykle krátkou dobou kvašení, takže to po ní můžete vyzkoušet.

U nás byl na rychlokvašky expert muž, já na ně mám doposud extra kameninovou nádobu s víkem po babce, kde prostě holky zůstaly a každý si vybíral dle libosti. Děláme stejně jako mika. Aha, dáváme ještě bobkový list cca kousky.


Je dobré jí trochu jednou za čas odebrat, aby nám nepřitahovala octomilky a. Později jsem zjistila, že tento recept na mléčně kvašené okurky není zas tak známý. Každý výrobce kvašáků má svůj recept, o kterém tvrdí, že je nejlepší. Vše záleží na individuální chuti.

Rychlokvašky krok za krokem, za dní si budete pochutnávat. Nutné jsou pouze okurky, voda a sůl. V redakci magazínu DOMA vyzkoušeli variantu na snímcích a byli nadšeni. Slané rychlokvašky patří k tomu nejoblíbenějšímu z léta.


Kyselými kvašáky jistím zásoby sterilovaných na zimu, protože se nejde hned do zásob a slané ty nikdy dlouho nevydrží, ačkoli když je manžel poprvé zkusil u mých rodičů, první sousto dokonce i vyndal z pusy. Pokud si nevíte rady, co si počít s většími nakládačkami, zkuste si připravit bylinkové rychlokvašky podle našeho receptu. Postup je velmi jednoduchý a navíc jsou rychlokvašky velmi zdravé, neboť se tepelně nezpracovávají a vyrábějí se pomocí mléčného kvašení. Na tento typ rychlokvašek si připravíme litry vody, kg okurek, g soli, kusů vinných a kusů višňových listů, kusů celého pepře, kusů nového koření, dva listy bobkového listu, nakrájená kolečka křenu, dvě květenství a dvě snítky kopru. Recept na rychlokvašky s dvojími listy, křenem a koprem.


Dělal jsem kvasaky krát dle receptu co nápisů. Poprvé byly skvěle ale pak krát po sobě tgzv. Nakonec zalijeme víko zeláku vodou a necháme pár dní prokvasit.


Doba okurkového zavařování je v plném proudu. Vyzkoušejte rychlokvašky ! Naložení je rychlé a „zavařuje se“ při pokojové teplotě. Jejich chuť mám spojenou s dětstvím, ale teprve letos se mi podařilo je udělat přesně tak, jak je dělávala moje babička.

A to je skoro můj soukromý „kuchyňský objev roku“. Hotové kvašáky omyju,nálev ve kterém okurky kvasily přecedím možno i přes filtrační papír. Feferonku netřeba,kdo nechce pálivé okurky.


Ty opravdové, v solném nálevu, bez kapky octa. Ony se totiž dají připravit kyselé okurky ve zrychleném procesu v octovém nálevu, ale to nejsou pravé rychlokvašky. To co dělá rychlokvašky tak jedinečnými a hlavně co je na nich tak zdravé, je mléčné. Recepty na ně se liší v detailech, obvykle se přidává kopr, ale další přísady jsou zcela na vás. Já mám ráda verzi s křenem, můžete ho ale nahradit.


Domácí kuchyně za nízkou cenu až domů. Na jedné straně stovky tisíc domácností v karanténě, na straně druhé gastronomické provozy, které jsou v současnosti závislé na rozvozu potravin a mají miliony korun v nezpracovaných zásobách. A tak jsem si koupila ty větší okurky a jako mnoho let předtím, jsem si kvašáky udělala. A protože doma je jím nejvíc já, hledala jsem na netu návod , jestli se nedají nějak uchovat. A u toho chodím na ty okurky a mlsám a mlsám.


Takže návod na uchování rychlokvašek je už asi zbytečné shánět. Sice je možné je udělat i trvanlivé, ale nejlepší rychlokvašky jsou ty čerstvé, které nemají velkou trvanlivost, o to však jsou chutnější. Ingredience: Další důležitá věc jsou ingredience.


Někdo dává do okurek křen, někdo ne. Ostatní - Dům, Byt a Zahrada.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky