Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy. Prodloužili jsme lhůty pro vrácení i reklamace a vše tak můžete vyřešit v klidu až po ukončení nouzového stavu.
Pokud zboží potřebujete nutně vrátit či reklamovat ihne zašlete nám jej prosím Českou poštou a následujte instrukce pro vrácení zboží , případně pro reklamaci. Více informací naleznete zde. Pokud jste si u nás zakoupili zboží , u kterého jste neodhadli velikost, můžete jej vyměnit za jinou velikost, případně za jiný model.
Pokud dáváte přednost výměně za jiné zboží , musíte požádat o vrácení a provést nový nákup. Navštivte jakoukoli prodejnu Zara , která má stejnou sekci, do které zboží spadá, a vezměte s sebou papírovou nebo elektronickou nákupní stvrzenku. Vyměnit zboží zakoupené na Zara. Nová online platba MALL Pay, se kterou už nebudete za nákupy na internetu platit předem. Máte čas na vyzkoušení zboží.
Zaplatíte, až budete spokojeni. V případě poruchy výrobku není reklamace posuzována ve denní lhůtě, ale okamžitě zasláno nové zboží. Doba dodání je 1-dny od uplatnění OKAMŽITÉ VÝMĚNY.
Aktuálně platný Reklamační řád obchodní společnosti Internet Mall , a. Recenze, údaje o ceně, dostupnosti a cenách dopravy vám pomohou se lépe rozhodnout! Dokladem k uplatnění služby OKAMŽITÁ VÝMĚNA zboží je faktura zasílaná standardně k objednávce. Pokud nejste členy Sportisimo Klubu, můžete zboží z e-shopu nebo prodejny vyměnit do kalendářních dní. Zákazníci, kteří jsou členy našeho Sportisimo Klubu (jsou registrovaní), můžou vyměnit zboží po dobu dní. Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní.
Zboží musí být nové, nepoužité, včetně visaček v originálním obalu v případě, že obal byl součástí. V případě vrácení zboží , využijte náš online formulář, po jeho vyplnění zašlete balíček doporučeně na naši adresu viz. Při výměně je potřeba provést novou objednávku na zboží , o které máte zájem. Do poznámky však připište slovo VÝMĚNA. Tímto si obuv zarezervujete, aby nebyla vyprodána při procesu výměny.
Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej vrátit do dnů od data nákupu. Vracené zboží nesmí být poškozené ani zničené a musí obsahovat všechny originální štítky a visačky. Nejjednodušší způsob vrácení zboží je přes Vámi vybranou prodejnu SinSay v České republice. Připravte výrobky určené k vrácení a. EVA má postupně pomoci zákazníkovi nabídnout vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou. V balíku Vám spolu se zbožím zabalíme i Formulář na odstoupení od kupní smlouvy.
Je pouze na Vás, zda si vyberete vrácení peněz nebo si budete přát zboží vyměnit za jiné. Pokud budete potřebovat zboží vyměnit (barva, typ, velikost paměti, či za zcela jiný produkt), doporučujeme zvolit službu Zásilkovna. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží , změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.