čtvrtek 26. září 2019

Peugeot 206 pojistky světla

Ahoj, z pohledu řidiče mi nesvítí levé potkávací světlo. Vyměnil jsem vadnou žárovku a stejně nesvítí. Hledal jsem vadnou pojistku, ale všechny jsou OK. Dřív už se mi stávalo, že mi světlo přestalo svítit ale stačilo na něj poklepat a zase se rozsvítilo.


Také si nejsem jistý, kt. Ahoj, manželku zastavila POLICIE a upozornili že ji přestala svítit žárovka zadního obrysového světla ( ta dvoj-vláknová , co je i pro brzdu ) , tak jsem ji pak doma vyměnil - a přitom se fakt divil, jak šílená to výměna je - vytáhnout světlo z karoserie, odlepit pěnové těsnění, vycvaknout plasto.

Zjistili jsme, že nam nejde zadní stěrač a rádi bychom vyměnili pojistku, která může být vadné. Bohužel ale nemáme žádný návod na auto a netušíme, která pojistka to je. Na netu jsme nenašli žádný návo který by to pořádně popisoval.


Najednou jsem zjistil, že nesvítí brzdová světla (ani jedno). Spinač nevim, ale spojením kablů taky nic. Má někdo nápad jak na to. Pojistky - svetlá - Servis - Peugeot Club Amis de.


Nesvítí brzdová světla - Servis - Peugeot Club. Samozřejmě nesvítí ani jedno.

Od ChouLu jsem dostal tip na ukostření, může to bejt ještě něco jinýho ? Nebo zadejte inzerát zdarma a rychle prodejte nepoužívané zboží na největším internetovém bazaru. Un completo manual de 1páginas con todas sus funciones, datos y. Mám otázku, jak vyměním u Peugeotu 2(starší verze) žárovku potkávacího světla v levém předním světlometu (z pohledu řidiče). Vím, že se tam musí oddělat ten plast, pak vytáhnout kontakty, pak nějaké pérko vyndat a pak už je na řadě žárovka (to jsem si našel jinde).


At 1 CAR PARTS we upload video that help you do it yourself and save some money in the process! Peugeot 2je malý osobní automobil francouzského Peugeotu. If you looking for new car parts please visit this website. Jak nahradit spínač brzdového světla na vozidle VW Touareg AUDI QPORSCHE CAYENNE(Česky) HERO AND THE DAVE. Unsubscribe from HERO AND THE DAVE?


Cena je uvedena za pár. Použité a nové autodíly od více prodejců. Ceny závisí na typu a výkonu žárovky, na intenzitě světla a na výrobci. Světla mají zabudované motůrky ve světlech.


CC, výbava Roland Garros, rv. Dálková světla na auto v hranatém nebo kulatém provedení. Některá světla jsou dodávány s plastovou ochrannou mřížkou a to buď kulaté, nebo hranaté.


Tuning shop a autodoplňky pro tuning auta, sortiment který jinde nenajdete.

Tyto oči jsou kroužky, které svítí. Pardubice a nebo posíláme po celé ČR - máte-li zájem napište o co konkrétně - na dotazy reagujeme pouze s tel. Inzerát byl odebran z oblíbených. Zadní světlomety Peugeot dodájí Vašemu vozu sportovní charakter, světla nahrazují originální světlomety. Srovnejte ceny produktů internetových obchodů.


Nově přehlednější a rychlejší. PEUGEOT 2Brzdová světla. Objevte jedinečný moderní styl zadní partie Vašeho vozu a nahraďte okoukaná seriová světla moderní čirou optikou, plně homologovanou pro provoz na veřejných komunikacích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky