pondělí 17. července 2017

Samsung plasma nejde obraz

Free Shipping Available. Elektro Bastlirna Forums-viewtopic-Plazma. Luksoval jsem okolo televize prach a najednou se mi zbláznil obraz , ale zvuk jde. Nezmáčknul jsem nic s vysavačem.


TV TOSHIBA nejde obraz zvuk a připojení v pořádku toshiba regza.

Dobrý den nejde mi Obraz ale zvuk ano Nevím co stín mám dělat. Zapnul jsem ji, slyším zvuk zvoleného programu, ale nejde obraz , obrazovka ale svítí - tmavě šedě. Při zapínání bliká červené. Learn how to use, update, maintain and troubleshoot your LG devices and appliances.


Můžete posílat obraz z telefonu na Smart TV pomocí funkce Smart View, která přesně zrcadlí displej telefonu na Vaši Smart TV. Zde vyberte položku Aktualizovat. Televizor se nyní připojí k síťovému serveru Samsungu a vyhledá nejnovější firmware.

V případě, že nenašel žádné nové aktualizace, znamená to, že v TV máte nejnovější firmware. Díky svítilně a tmě v pokoji jsem zjistil že obraz jde, ale je úplně tmavý, tím jsem došel k tomu závěru že mi v ní museli odejít světla, proto je až černý a zdá se že nejde. Nejde mi u něho obraz ale zvuk ano.


Jediné oprava, nic jiného asi nepomůže. Samozřejmě pokud se vyplatí, pokud ne, tak už jedině koupit novou telku. Skús vymazať všetky uložené kanály a daj ladenie odznova.


Prípadne daj továrenské nastavenie a potom daj automatické ladenie. Nejjednodušší a nejlevnější rozvedení televizního vysílání na všechna zařízení. Dotazy k telefonu Samsung - Poradna Upozornění: Váš dotaz se zde zobrazí až po naší odpovědi. Typ televizora je samsung PS42C4dakujem.


Prečo nejde obraz na televízore, ale zvuk ide? Vieš, kto pozná odpoveď? Zdieľaj, možno sa nájde odborník Pozvi odborníka, firmu, inštitúciu atď. Find Samsung Plasma now!


Nedavno mi prestal fungovat obraz pri prijmu kanalu DVB-T2.

Zvuk jde, na obrazovce se objevi napis zadny obraz - nebo tak neco. Ostatni kanaly DVB-T, radia, internet. Zkousel jsem znovu automaticky preladit kanaly, ale bez uspechu. G30tka má v menu myslím funkci pixel orbiter a to jezdí přes černý obraz bílý pruh a vygumuje to. Pokud potřebujete zobrazit obsah telefonu na velké obrazovce.


I have a LED Smart TV. They are very noticeable with pale or white backgrounds especially adverts which often have a lot of white on the screen. Initially there was a patch.


Otestovali jsme chytré a klasické a vybrali ty s nejlepším obrazem. Přinášíme také rady a tipy, jak vybrat televizi. Looking For Samsung Plasma ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky