pondělí 18. března 2019

Lcd televize nejde obraz jen zvuk

Nejde mi u něho obraz ale zvuk ano. Díky svítilně a tmě v pokoji jsem zjistil že obraz jde, ale je úplně tmavý, tím jsem došel k tomu závěru že mi v ní museli odejít světla, proto je až černý a zdá se že nejde. Jediné oprava, nic jiného asi nepomůže.


Samozřejmě pokud se vyplatí, pokud ne, tak už jedině koupit novou telku. Dobrý den, Mám problém, vlastim televizi LG 42LB580V. Normálně šlapala a teď jsem ji zapnul a jde jen zvuk , ale obraz ne. Learn how to use, update, maintain and troubleshoot your LG devices and appliances.


Hraje-li zvuk jen na některých programech nebo současně se zvukem místy vypadává i obraz , pokračujte v postupu, jako by se jednalo o digitální poruchu. Jestliže zvuk vypadl na začátku programové nabídky (kanály České televize ), zkontrolujte, zda máte v nastavení HD Mediaboxu vypnutý zvukový popis. Zvuk , přepínání - vše jde, jen ten obraz.


Po několikaterém zapnutí a vypnutí se rozběhla, ale teď už je asi konec. Dočetla jsem že to nebývá zas tak nákladná oprava (pokud TV neputuje do servisu). LG Rady, tipy a návody. Obraz ani zvuk nejde , kontrolovali jste připojení napájecího kabelu? Získejte informace o instalaci, údržbě a odstraňování závad produktu s použitím našich vyhledávacích funkcí.


LCD televize a zvuk - poradna, odpovědi na dotaz Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: LCD televize a zvuk. Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Zapnul jsem ji, slyším zvuk zvoleného programu, ale nejde obraz , obrazovka ale svítí - tmavě šedě. Při zapínání bliká červené světýlko na televizi (to se normálně neděje, obyčejně při zapnutí jen zhasne).


Nevím, jestli to může mít spojitost (asi ne), ale cca před týdnem jsem si koupil Playstation které jsem. Máme LCD televizi samsung (víc nevím, ale jestli je potřeba tak zjistím) a do teď televize normálně šla, ale předevčírem přestal jít obraz a zvuk normálně šel. Ne že by obraz nešel vůbec menu jde a když přepínáme tak to normálně ukazuje kanál i to, co zrovna dávají.


Jen místo obrazu je na televizi obrázek. Opožděný obraz vůči zvuku na televizi LG. U LED televize nejde obraz ,poradna,odpovědi na dotaz. U hry mně nejde obraz , může někdo poradit?


Nainstaloval jsem do PC hru Stealth - střílečku, ale nejde mi obraz , jinak zvuk ano. V PC je Direct měl bych tam dát novější, nebo je chyba v počítači, nebo bych měl hru rovnou reklamovat? Nedopatřením jsem asi zmáčkl ještě jiné tlačítko a nemám obraz jen zvuk a to zdá se ve všech vstupních režimecch. Nejdříve jsem myslel, že se jedná o nějaký spořivý mó který jsem doposud neobjevil, ale nevím jak ho ovládat, takže mě přěstal bavit. Realizujeme diagnostiku a opravy LCD a plasmových televizorů Sony.


Fyzické poškození Poškození obrazovky televizoru nebo jejího krytu, stojanu, tlačítek, kabelu a dalších zjevných částí. Luksoval jsem okolo televize prach a najednou se mi zbláznil obraz , ale zvuk jde. Celkem příspěvků: – ‎Počet autorů: 11Zvuk jde v pohode, obraz nejde , je jen cerna obrazovka. Domáce kino Pioneer VX510s, BuRay Pioneer BDP 170S, LED TV Panasonic TX-. Naše asi let stará LG 42palců plazma přestala hrát, tedy přestal obraz ,. Televize - nejde zvuk - poradna, odpovědi na dotaz Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Televize - nejde zvuk.


RE: nejde obraz , zvuk ano No, autor se nezmiňuje, zda vidí do menu přijímače na obrazovce. Pokud má nějaký starý sráč přijímač jen na scart, tak běžná závada, povytažený scart(na jedné straně) buď v TV či přijímači. This video is unavailable. Připojili jste počítač přes HDMI kabel k televizi a vidíte obraz , ale nejde vám zvuk ? Pak vyzkoušejte následující postup: Ujistěte se, že nemáte v počítači nebo v televizi zvuk ztišený. Zkuste zapojit HDMI kabel do jiného HDMI vstupu, pokud jich má televize více.


AVa video se sat propojeno dle navodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky