pondělí 20. ledna 2020

Modrá indulona miminko

FAKT, modrá indulona je nejlepšíííí… Malýho teda nemažu po každém koupání,to jen záhyby na ručičkách,na nožičkách a samozřejmě krček. Až když se mi zdá,že je po tělíčku suchý,tak ho cca 1× týdně celého promáznu. Tak mi to doporučila dr. Ono se mimi nemá mazat po každém koupání,ale jen když už je vidět,že má suchou pokožku. Já to taky slyšela, že indulona je nejlepší co může být.


Moje babička celý život indulonu na obličej a jaká byla kočka ! A teď má krásný ksichtík ! Pokud máš ten pocit, že máš lepší. Léto je čas, kdy je na tvrdé paty v otevřených sandálkách hned víc vidět. A není to hezký pohled. Jestli se jich chcete zbavit, základem bude vždycky kvalitní pedikúra.


Navíc díky osvědčeným trikům nad hrubou kůží zvítězíte a nohy budete mít jako miminko. Obal se od dob co jí znám už mnohokrát změnil, ale obsah zůstává stále stejný. Kamarádka kdysi měla opravdu těžký ekzém na obličeji a nemohla se namazat ničím jiným než právě modrou indulonou. Jako mladé mi také na obličej nesvědčila, proto, že je mastná.


Ale s přibývajícími lety (50) musím konstatovat, že žádný krém mi tak dobře neposlouží jako modrá indulona nebo klasická kulatá nivea. Ahoj, mám na Vás dotaz. Myslíte si, že je vhodné používat pro miminko modrou indulonu? Na starší dceru jsem používala od začátku Biodermu a samou kvalitní kosmetiku a stejně se u ní do tří měsíců rozjel atopický ekzém. Teď mám druhé miminko a suchá místa mažu obyčejnou indulonou a tchýně mě pořád přesvědčuje, jak je to ropný produkt a zatěžuje malý.


Jedná se o světový unikát. Postupně přibyly i další druhy, například olivová, měsíčková, rakytníková nebo kamilková. Vlastně si nepamatuji, že bysme jí doma někdy neměli, už moji rodiče na ní totiž nedali dopustit. A tak je modrá indulona takovou naší stálicí. Za ty roky se její vzhled několikrát proměnil a přibylo.


A rozhodně si nemyslím, že třeba cena má na to vliv. Indulonu doma používáme už dlouhou řadu let. DNes je všechno byznys. Každý chce vytřískat z lidí co nejvíce peněz. A popravdě, jak jsem psala výše, nic se nemá přehánět.


Takže když se narodila Evička, z počátku jsme koupala jen v. Oblékání: Zapomeňte na vlněné tkaniny a látky s vlasem. Dejte přednost oblečení z bavlny (nebělené bavlny), bambusu či konopí. Hračky: Plyšákům se pokud možno vyhněte, a pokud o ně dítě nechcete obrat, alespoň je často perte.


Domluvíme se na termín, který Vám bude vyhovovat a lékař se přijde na miminko podívat a vyšetřit ho k Vám domů. Současně budete jako rodiče poučeni o všech zásadách správné péče o miminko , o jeho správné výživě a ošetřovatelské péči. Vyhraďte si pro tuto první návštěvu lékaře asi hodinu Vašeho času. Dobry den, pani doktorka, chcem sa opytat, odkedy je mozne u dieti pouzit na atopicky ekzem aj dezinfekcnu indulonu, prip.


Dobrý den, máme doma 3týdenní miminko -chlapečka. Narodil se v termínu tj. Jde mi o jeho nožičky-jeho lýtka nejsou rovná spíše do O. Je to u novorozenců běžné? Jakou mast proti opruzeninám byste mi doporučila používat.


Někdo velice chválí klasickou modrou indulonu. Děkuji ua Vaši odpověď a radu. Kosmetiku řeší snad každá žena. Ale když jde o kosmetiku pro malé miminko , měly bychom při jejím vybírání o něco podrobněji číst seznam ingrediencí.


I když je většina prodávaných produktů opatřena velkými cedulemi „dermatologicky testováno“ nebo „doporučováno pediatry“, může se velmi snadno stát, že ve výběru první kosmetiky. Délka načítání závisí na počtu položek a rychlosti Vašeho internetového připojení. Při akutní exacerbaci projevů.


V naší internetové lékárně nabízíme volně prodejné přípravky z. K upujte vždy jen bavlněné věci. Oblečení pro miminko nekupujte mnoho, rychle z něho vyroste. Optimální je u donošených miminek velikost 56–60.


Přihlédněte také k ročnímu období, ve kterém se vaše miminko narodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky