středa 8. února 2017

Laskonky napln

ROZMÁČENÍ LASKONEK laskonky se připravují v cukrárnách dopředu jen korpusy před expedicí se plní a během pár hodin jsou prodané to znamená že pokud se někomu z vás ty laskonky rozmočily tak to neznamená že by jste udělali něco špatně prostě se musí rychle sníst a pokud by jste chtěli prodloužit trvanlivost korpusu. Náplň do laskonek recepty, které budete milovat. Odstavíme a po mírném vychladnutí zamícháme práškový cukr, mleté ořechy a polohrubou mouku.


Plech vyložíme pečícím papírem a pomocí formy vytvoříme laskonky tak, že do otvorů pomocí lžíce dáme hromádky sněhu, uhladíme stěrkou a dáme sušit do předem vyhřáté trouby. Už před nějakým časem jsem dostala od mé milé sestřičky formu na laskonky. Stále jsem jaksi odkládala její vyzkoušení. Až nyní přišel čas, kdy jsem se pustila do přípravy. Dělala jsem ho podle odzkoušeného receptu, který mi dala sestra s formou.


Když už laskonky , tak zaručeně nejlepší. Nedávno som si kúpila novú formu na laskonky , lebo starú som pri sťahovaní zabudla zobrať so sebou. V nej som mala vložený aj odskúšaný recept, takže mi to bolo dosť ľúto.


K tejto novej forme bol priložený recept. Dnes som ho znovu vyskúšala a je perfektný. Možno ešte lepší než ten môj pôvodný.


Vyšlehaný sníh necháme mírně vychladnout a poté do něj lehce přimícháme moučkový cukr a strouhaný kokos. Plech si vyložíme pečícím papírem a lehce potřeme máslem. Pomocí šablony uděláme laskonky. Pečeme na 1stupňů minut, aby. Na plech vyložený pečícím papírem přes šablonu tvoříme laskonky.


Troubu předehřejeme na 120°C. Vložíme plech s laskonkami a zapékáme minut až laskonky naběhnou. Poté stáhneme teplotu na 80°C a necháme dosušit při pootevřených dvířkách trouby, které podložíme korkovou zátkou nebo dřevěným kolíčkem na. Tématické fráze: laskonky vanocni cukrovi laskonky mini laskonky laskonky recept vánoční cukroví recepty vanocni cukrovi lastonky mini laskonky recept krém na mini laskonky jednoduchý krém do laskonek vánoční laskonky pečeme laskonky recept na laskonky jednoduché laskonky laskomky cukroví recepty na vánoční cukroví laskonky.


Aby kokosové laskonky byly křehké a doslova se rozplývaly na jazyku a krém v laskonkách pochvalně ocenil i přísný mlsoun, zavítali do vyhlášené Erhartovy cukrárny i Kluci v akci podívat se, jak taková kokosová laskomina vzniká. Nakonec vychladlý sníh smícháme s máslovou pěnou a plníme laskonky. Mně klasický krém do laskonek nechutná, ale tento odlehčený pěnový je opravdu výborný. Formu pomalu zdviháme a zároveň poklepáváme, až nám laskonky pěkně vypadnou, postup zopakuzjeme i na druhé straně polechu 5. Mám v lednici bílka,tak asi vyzkouším tento recept.


Do třetice všeho dobrého. Tak mi držte palce,ať to zase nezmastím. Nevím co dělám špatně,těsto se mi zdá pokaždé v poho,ale asi při pečení to pokazím.


Pak napíšu jak to dopadlo. Tvar pěkně drží a laskonky jsou jedna jako druhá. Je lepší dělat nižšší laskonky než zbytečně vysoké, ty by se pak pekly dlouho. Upečené laskonky poznáme tak, že jdou pěkně nožem sundat z papíru.


Pokud se ještě lepí, necháme je dosušit. Piekla som naraz plechy, ale kedze moje plechy su trochu mensie, ostala mi bielkova pena aj na polovicu stvrteho plechu. Pena neklesla, laskonky sa ususili, takze vobec nevadi, ak pena postoji kym sa predchadzajuca varka laskoniek susi v rure.


Můžeme použít i formu na laskonky , která se dá koupit. Těsto pečeme v mírně předehřáté troubě na 1°C. Zatím si připravíme krém. Cukr ušleháme se žloutkem.


Krémem spojujeme kolečka laskonek. Laskonky pak necháme ztuhnout a můžeme podávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky