pátek 21. září 2018

Lednice stale bezi

Nebo vaše lednička z ničeho nic zkolabovala a přestala fungovat. No, nějakou příčinu to mít muselo, nic se neděje jenom tak. Již jsem sehnala číslo na servis tak uvidíme co s tím. This feature is not available right now. Please try again later.


Codrii“ už ne vypořádat s povinností. Sami se můžete zbavit poruchy. Nová chladnička se nevypíná a neustále pracuje. Ještě by tady byla jedna možnost.


Moje manželka jednou posunula jeden šuplík na dveřích lednice o jednu pozici níž ale nevšimla si že výrobce použil hranu toho šuplete jako vypínací doraz osvětlení lednice. Pak kompresor chladil a žárovka v lednici hřála, než já na to přišel. Nastavit na nich vždy 1 (nebo pokud neumí tak 30) minut sepnutí kompresoru např. Takto by lednice mohla fungovat do doby, než seženete opraváře a nebylo by nutné vyhazovat jídlo v ní.


V každém případě ji aspoň na noc vypněte, ať nevyhoříte. Lednice je strasne hlucna. Stale bezi ,i kdyz do ni nelezeme. Pokud se to nezlepsi ,tak ji vratim. Je lepší lednici, umístěnou na chalupě přes zimu nechat zapnutou nebo ji zcela vyp.


Dobrý den, lednice už cca týden stále běží - chladí. Ne, jako předtím, kdy se sepla občas a jinak si jen tak bublala. Přepážka oddělující chlaďák a mrazák je z venku po sáhnutí znatelně zahřátá. Zkusil jsem odmrazit a nepomohlo to. Prý ještě někomu zabralo vyluxování zadní mřížky, která.


Bosch nevyrábí jen jeden druh a tak nikdo neví co to vlastně máte zač. Ten ventilátor by měl po otevření. Jak rozpoznat závadu lednice ? Z jaké příčiny hučí laptop v ellektroinstalaci hudební zkušebny? Je absence spínače rychlovarné konvice v pořádku?


Jaky ma byt prepinac u dvourychlostni brusky ELKO? Proč mi při zapnutí ledničky zatuhne ve Windows WM player? Proc stale bezi kompresor chladnicky? Jelikož lednice není vybavena žádnými speciálními funkcemi, ovládá se velmi snadno.


Dílenské zpracování je vzhledem k ceně kvalitní, přičemž máte možnost vyměnit otevírání dveří na druhou stranu. Prečo sa po odpojeni spotrebica dostane faza na neutralny a ochranny vodic? Prečo mi prebia karbobruska, co to moze sposobovat?


Proč často vybavuje nadproudová ochrana ponorného čerpadla? A mezi lednicí a mrazákem kde je těsnící guma skoro vařící místo. Jenom jsem překvapená, že díky neustálé cirkulaci vzduchu lednice bez přestání běží a vlastně hlučí. Uvádí se dB, v místnosti zřejmě dochází k rezonaci a tak v určitém místě v kuchyni mi tento zvuk hodně vadí, celkově je tak neustálý chod lednice dost nezvyk a pro mě nepříjemné, zatím.


Tedy to, zda má displej, nenámrazový systém, antibakteriální zónu a další vychytávky. Stejně jako objem, ani rozměry lednice jsme nehodnotili, doporučujeme ale pečlivě zvážit vaše možnosti, zejména co se týče stěhování. Nejednomu uživateli už se lednice třeba nevešla do malého panelákového výtahu. Na druhou stranu to není lednice za 7k ale za 15k. Důvo proč nakonec zvítězila IKEA jsem psal hned na začátku.


Největší a papírově v pohodě. Zajímavé také je, že na internetu si konkrétně na tuhle lednici nikdo nestěžuje - ani v CZ ani v AJ. Což mi dává jistou naději, že to může být jenom vadný kus. Prostě, že to bude v domě kde se topí.


U vestavných lednic je řešen odběr tepla od kondenzátoru konstrukcí lednice a konstrukcí skříně. Dnešní lednice a mrazáky jsou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky