pondělí 24. února 2020

Televize samsung nejde obraz

Televize samsung nejde obraz

Nejde mi u něho obraz ale zvuk ano. Díky svítilně a tmě v pokoji jsem zjistil že obraz jde, ale je úplně tmavý, tím jsem došel k tomu závěru že mi v ní museli odejít světla, proto je až černý a zdá se že nejde. Luksoval jsem okolo televize prach a najednou se mi zbláznil obraz , ale zvuk jde.


Televize samsung nejde obraz

Nezmáčknul jsem nic s vysavačem. Zajímalo by mě zda nemáte někdo s. Zapnul jsem ji, slyším zvuk zvoleného programu, ale nejde obraz , obrazovka ale svítí - tmavě šedě. Díky technologii HDR dokáže podat výrazné a přitom věrné barvy.


Z jasného a ostrého vykreslení obrazu budou nadšení nejen uživatelé se. Jen tak si sednout na pohodlnou pohovku, udělat si dobré jídlo a zapnout kvalitní film podle vašeho gusta. Pro kvalitní film je ale potřeba i kvalitní televize. A právě televizorům a zobrazovací technice se věnuje tato skupina testů a výběrů, které jsme pro vás vytvořili.


Dobrý den, Mám problém, vlastim televizi LG 42LB580V. Normálně šlapala a teď jsem ji zapnul a jde jen zvuk , ale obraz ne. Zvuk, přepínání - vše jde, jen ten obraz. Po několikaterém zapnutí a vypnutí se rozběhla, ale teď už je asi konec. Dočetla jsem že to nebývá zas tak nákladná oprava (pokud TV neputuje do servisu).


V bytě máme dvě televize. První jsme zapojily a funguje , ale druhá nejde zapojit Tel. Skús vymazať všetky uložené kanály a daj ladenie odznova. Prípadne daj továrenské nastavenie a potom daj automatické ladenie. Samsung seto box Tesla.


Televize samsung nejde obraz

Líbí se nám minimalistické rámečky a celková štíhlost televize. Jedná se o Smart TV, která podporuje Android i iOS. Kompatibilita je zaručena s mobilními telefony, tablety a notebooky.


Přednost můžete dát také ovladači, s jehož pomocí lze pohodlně. Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni. Výsledek je jasný, jsou to přehnaná čísla, ale na ukázku to stačí. U velké televize pak pravděpodobně rozeznáte jednotlivé kostičky, zatímco ta menší s velkým rozlišením vám nabídne naprosto skvělý obraz. Hodnocení produktu: (Perfektní) recenzí.


QLED televize vám nabídne miliardu zářivě jasných barev, kvalitní obraz díky procesoru Quantum 4K, optimalizované zvukové nastavení a dokonalý designový prvek díky režimu Ambient. To nám vysvětlí Mikoláš Tuček! Nefungovalo podsvícení po zapnutí, TV se samovolně zapínala.


Nyní jsem zjistil v menu novou položku Světelný efekt. V návodu jsem to nenašel. Jinak obraz na tomto teve je skvělý ,ale už bych si koupil TV serii7. Nevím kdy u samsungu opraví EPG do češtint. Británii tak nefunguje zase teletext a nejde.


Televize samsung nejde obraz

U LED televize nejde obraz ,poradna,odpovědi na dotaz. U hry mně nejde obraz , může někdo poradit? Nainstaloval jsem do PC hru Stealth - střílečku, ale nejde mi obraz , jinak zvuk ano.


V PC je Direct měl bych tam dát novější, nebo je chyba v počítači, nebo bych měl hru rovnou reklamovat? Chytré televizory bychom v dohledné době nemuseli používat pouze pro sledování jednotlivých pořadů a kanálů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky