úterý 1. října 2019

Reklamace zboží poškozeného při přepravě

Reklamace zboží poškozeného při přepravě

Není-li sporu o tom, že se zboží poškodilo při přepravě , máte na výběr mezi uplatněním reklamace a odstoupením od smlouvy. Jestliže se rozhodnete uplatnit reklamaci, nemůžete po prodávajícím požadovat okamžité vrácení peněz. To lze nárokovat jen tehdy, pokud by nebyla možná bezplatná oprava ani výměna za nový.


Reklamace zboží poškozeného při přepravě

Přišel Vám balík se zbožím a zásilka má poškozenou přepravní krabici? V případě poškozeného obsahu vyřizujeme reklamace přepravy ihned. Upozorňujeme, že řidič nemá.


Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže riziko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 1 stavu. Ve výjimečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Pokud by v protokolu informace o poškození nebyly, nemá se prodávající o co opřít a jde to k jeho tíži. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.


Důležité také je, že za řádné vyřízení reklamace bez poškození odpovídá pouze prodejce, nemůže se tedy například při poškození odvolávat na poškození při přepravě , nebo na smluvní servis. Pokud si dobře vzpomínám, při prvotním telefonátu jsem se dozvěděla, že se zboží vyrábí v Polsku (což pro mě byla zcela nová informace, k polským výrobkům nemám důvěru, takže bych jej ani neobjednala, škoda, že to není uvedeno) a vy jste si sami nebyli jisti, pod koho daná reklamace spadá a až po nějaké době došlo k řešení, že se na stůl podíváte sami. Reklamace a servis zboží poškozeného přepravou. I když prodáváme jen zboží prověřených značek, může se stát, že má vámi koupený výrobek vadu, nebo poškození z přepravy. Tyto situace řešíme vždy otevřeně a vstřícně tak, abychom reklamaci vyřešili co nejrychleji a nejlépe pro vás.


Snažíme se, aby zboží , které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům. Během balení Vaší objednávky pečlivě kontrolujeme její obsah, abychom předešli odeslání vadného či poškozeného zboží. Ten má řadu výho především úsporu času, ale i nevýho přičemž tou hlavní je, že kupujete tak trochu zajíce v pytli. V ojedinělých případech může i tak dojít k poškození zboží při přepravě.


Reklamace zboží poškozeného při přepravě

Dbáme na řádné probalení jednotlivých kusů a celkové zabalení objednávky. Pokud nebude tato povinnost splněna, nebude brán zřetel na případné reklamace škod způsobených při přepravě z důvodu neoznačení zásilky. Zjistíte-li poškození zboží při přepravě , odmítněte toto zboží převzít a sepište s řidičem reklamační protokol (zápis o škodě). Lhůta je počítána od následujícího pracovního dne od doručení. Poškozené zboží bude vráceno dodavateli a Vám bude vyexpedována nová zásilka.


Po uplynutí lhůty nebudou reklamace poškození při přepravě vyřizovány. Podklady pro vyřízení reklamace : Číslo objednávky, seznam poškozeného zboží , fotodokumentace zásilky a poškozeného zboží. Poslal jsem místo něj přepravní list.


Reklamoval jsem dopravu, ale chyběl mi doklad o zaplacení - od nikoho jsem ho nedostal. Na něm jsem jako příjemce uveden já. Tedy moje jméno, adresa, datum a čas přijetí, číslo mé OP, můj podpis. Ve vyjímečných případech může dojít k. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat. Vzor Přijmutí reklamace zboží poškozeného při přepravě - informace o dostupnosti: Vzory podle nového občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích, včetně vzoru Přijmutí reklamace zboží poškozeného při přepravě , můžete získat zde.


Doporučuji ale při neuznání reklamace přepravy se soudem (rozhodcem) neotálet, důkazně může jít o značně náročnou věc. Příklad 1– rozdrcená, otevřená zásilka se stovkami položek DHL. Při zásilce1kg zboží z Číny přišly všechny krabice u DHL-PPL částečně rozdrcené. Nyní se podíváme na konkrétní právní rady, které Vám při reklamování mohou být užitečné. Doprava stála 9US zboží pak.


Jestliže se vám na zboží projeví vada v prvních šesti měsících po zakoupení, zákon automaticky předpokládá, že věc byla vadná již při prodeji. Vzory jsou prověřeny praxí advokátní kanceláře. Pokud tak neučiní, máte právo požadovat výměnu věci za nový kus (případně odstoupit od kupní smlouvy).


Prodejce tak má povinnost prokázat opak (důkazní břemeno je na jeho straně). Odběratel uplatňuje vůči dodavateli reklamační nárok (může požadovat dodání chybějícího majetku, výměnu vadného majetku nebo slevu z ceny). Při dodávkách zboží nebo materiálu může dojít k reklamacím, ať již z důvodu vadné nebo chybějící dodávky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky