úterý 19. ledna 2016

Chladící kapalina škoda octavia

TDi - řešíme únik chladicí kapaliny Jak postupovat při poměrně masivním úniku chladící kapaliny u třináct let staré dieselové Octavie? Mam hladinu chladici kapaliny tesne nad znackou MIN, takze by to asi chtelo trochu doplnit. Moje otazka - co za kapalinu mam koupit? Koukal jsem, ze treba Fridex nabizi kapalinu G PLUS, predpokladam ze i. Výměna chladící kapaliny - 1.

Ztráta chladící kapaliny při zatížení motoru. Chladicí kapalina ŠKODA Gceloročně chrání chladicí systém vašeho vozidla před působením mrazu a před korozí. Zaručuje velmi dobrý převod tepla a svými kvalitativními parametry odpovídá potřebám vozů ŠKODA. Ve skladné plastové láhvi o objemu litru ji budete mít vždy připravenu k použití. Model: Škoda Octavia I 1U Combi.


Mám Octavii combi, r. Protože jsem nevěděl jestli minulý majitel měnil chladící kapalinu, koupil jsem červenou SHERON ANTIFREEZE MAXI D. V knížce o Octavii jsem se ale dočetl že se chladící kapalina nemění.

Mění se jen když se musí vypustit (třeba při opravě). Chladící kapalina je nezbytnou součástí chladiče a chladící soustavy každého automobilu. Ochlazuje motor a tím brání jeho přehřátí a případnému poškození. Jejímu výběru a doplnění se nejspíš nevyhnete. Dobrou zprávou je, že kvůli tomu nemusíte s autem do servisu ani v případě, že automobilům nerozumíte.


Povíme vám, jak to zvládnout svépomocí. Pokud se hledá únik chladicí kapaliny, musí se hledat načervenalé místa na motoru. To zanechává fridex svou stopu po vypaření vody. Já jsem měnil chladič, který měl boky celé.


Měňte ji alespoň každé dva roky. Vozy Octavia s ABS a ESP používají značkovou brzdovou kapalinu s názvem DOT Super. V ideálním případě by se neměla nijak ztrácet, avšak je dobré její hladinu preventivně kontrolovat a. Pokoušel jsem se vypustit chladící kapalinu z moji Octavy TDI (2OO4) a vypustil jsem pouze 2. Víte jak vypustit en zbytek ? Prosím o návod jak vyměnit chladící kapalinu na 1. Teplota nebo množství chladicí kapaliny: Rozsvícení signalizuje, že kapalina je přehřátá, nebo je jí příliš málo.


Je nutné počkat, až motor vychladne, při jízdě po dálnici třeba i půl hodiny, až bude teploměr ukazovat třeba stupňů, jinak se můžete opařit.

Tesneni pod hlavou neni tak caste u 1. Ale pokud za 1km ubylo tolik tak se to nekde musi projevit. Primární princip je snížit bod mrznutí (v zimě) a současně zvýšit bod varu (v létě). Motor tlačil vzduch do vodního okruhu a do vyrovnávací nádržky a tudy to teklo ven. Na jiném videu je jak to vyzkoušet.


Dnes jsem dojel a měl jsem po. Fabia MPI - jak bojovat se ztrátou chladicí kapaliny? Začala mi ubývat chladící kapalina , byla vyměněna nádržka - nepomohlo, byl vyměněn o kroužek u chladiče - nepomohlo. Poradíte mi jak dál postupovat? Dobrý den, po výměně rozvodů, všech filtrů a oleje, se po nastartování cca po jedné minutě rozbliká kontrolka chladící kapaliny.


Asi po minutě zase zhasne. Tohle se stane vždycky po delší době stání. Pokud auto nastartuju třeba po hodině stání, je vše O.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky