úterý 29. prosince 2015

Rego 972 01 zapojení

Dobrý den,prosím o radu jak zapojit(na které svorky)k plyn. Pokojové termostaty rego umožňují jednoduchým způsobem udržovat teplotu v místnostech, které jsou vytápěny (přitápěny) elektricky ovládanými topnými systémy. Zlepšují tepelnou pohodu ve vytápěném prostoru tím, že zmenšují kolísání teploty.


Momentalne su zapojene svorky N, Ua U2. Bol tam asi len koli svieteniu dutnavky? Do termostatu vedou dráty CYKY. Když sepne termostat, navíc cvakne nějaké relé v rozvodné skříni.


Muze nekdo vysvetlit jak ma regulace fungovat? Regulator na zaply na prvni spinac V trimr mam nastaveny na minimalni hodnotu (-). Zapojení tohoto termostatu určitě nechte na kvalifikovaném elektrikáři. Pokud budete hledat klasický termostat, volte s beznapěťovým kontaktem.


Já osobně bych použil prostorový regulátor, protože následně dokážete využít regulaci hořáku, kde úspora provozních nákladů může být podle okolností značná (viz listárna). Umožňuje manuální nastavení pouze jedné měřené teploty. Pro větší pohodlí je možné k termostatu připojit časový spínač.


Hodnocení produktu:. Pokojové termostaty REGO 9, 9umožňují jednoduchým způsobem udržovat teplotu v místnostech, které jsou vytápěny (přitápěny) elektrickými nebo elektricky ovládanými topnými systémy. Jakmile máte nový termostat v ruce, starý odšroubujte ze stěny a označte si vodiče.


Technici ale tvrdí, že u dvojbodového systému by se nemělo nic stát ani v případě, kdy by se prohodily. Zdravím, mám taky tyto akumulačky elektrikář mě je zapojil a hřejou, ale termostat mě nezapojil nějak mu to nešlo, koukal jsem na schéma zapojení , ale v regu co mám jsou jen tři svorkovnice, do akumulaček jsem zapojil dráty podle schéma, ale do rega mě to nevychází, s krabice mám přívod přes vagovky, neví někdo jak na to aby to fungovalo? Vážení zákazníci, z nařízení vlády ČR je aktuálně prodejna do odvolání uzavřena, tudíž není možný osobní odběr.


Prosíme, případně o zvolení přepravce DPD nebo České pošty, který zboží doručí na Vaší adresu. Termostat REGO 9- izbový, s nočn. Každý den stovky novinek v nabídce.


A přesto, tenhle kousek už si ode mě nekoupíte. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zajišťují až úsporu energie.


Topný systém zapínají pouze na nezbytně nutnou dobua tím zajišťují až úsporu. Dům a zahrada - Rego 9bazar. Prodejte snadno a rychle na Bazoši. Přes půl milionů uživatelů za den.


Najděte co potřebujete ve Vaší kategorii. Popis zapojení REGO : svorky pod sebou. Romotop Reggio Model REGGIO představují krbová kamna s nižším výkonem.


Korpus je decentně doplněn keramikou. Ohledně zapojení nového termostatu PTpro ovládání dvě desetiletí starého elektrického kotle. Kotel je nyní mimo jiné ovládán starým pokojovým termostatem, jehož foto i schéma zapojení příkládám.


Vedou do něj však tři dráty, všechny dle zkoušečky aktivní. Do PT však mohu připojit jen dva z nich.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky