neděle 7. února 2021

Výfuky walker zkušenosti

Dal jsem stredni dil Bosal pred rokem a pul a ve svarech uz je rezavej jak liska, a to jsem ho preventivne prestrikal zinkovou barvou. Predtim jsem mel let Walker a byl netknutej, praskl mi pak ve svaru u tlumice, protoze se vyfuk po montazi tazneho zarizeni obcas o nej opiral a dostaval tak zabrat, protoze byl pohlinikovanej, neslo to svarit ani elektrikou ani plamenem, tak jsem ho musel. Bohužel už nemám místo, kde bych se pod ní podíval, tak jsem to hodil do jednoho pražského servisu, kde se mi pod to podívali a ukázali mi, že střední část výfuku je v podstatě urvaná. Starline, Bosal, Walker. Jaké máte zkušenosti s těmito značkami?


Firma Bosal je světový lídr ve výrobě výfuků a výfukových systémů, které dodává jak pro výrobce automobilů, tak pro trh s náhradními díly. Výfuky Walker najdete v našem katalogu, ale kompletní program, který zahrnuje i americké vozy jedině někde ve Walker katalogu. Mnoho položek, které jsou tam uvedené můžeme normálně objednávat, takže pokud potřebujete výfuky Walker na americké automobily, můžeme většinou normálně dodat. Kvůli ceně zavolejte, nebo napište. Tlumiče výfuku na Škodu Fabia II 1. Mám malou autodílnu a taky montuji výfuky.


S klidným svědomím je tam můžete namontovat a ničeho se nebojte. Je úplně jedno jestli tam dáte Bosal, Walker nebo Izawit. Jak píše jirkamds,nejsou s nima problémy. Walker je vedoucí značka skupiny Tenneco Automotive, která sídlí v Lake Forest v USA a je největším výrobcem výfukových systému a dalších komponentů pro automobily. Své výrobky firma prodává pod značkami Monroe TM a Walker TM.


Má někdo konkrétně zkušenost se značkou EDEX? Našel jsem ho za dobrou cenu na autodily-prostejov. Dle firemních info by měl být oboustranně pohliníkován stejně jako Polmostrow, Asmet. Levné a kvalitní filtry pevných částic DPF, FAP. Výfuky Bosal, výfukové systémy Walker , levné výfuky Polmostrow s nejlepším poměrem kvality a ceny na trhu.


Jde Vám o vysokou kvalitu výrobků, nebo hledáte nízkou cenu? Dokážeme skloubit obojí dohromady. Díky obsáhlé nabídce katalogových čísel je schopen dodat kompletní výfukové systémy, katalyzátory a další díly pro velkou většinu nových či starších. Odkazy na odborné recenze.


Kompletní informace k výběru. Kupte si WALKER Zadni tlumic vyfuku univerzální a sportovní — Vysoká kvalita a férová cena. V poslední době beru výfuky jen už od MTS. Takové značky jako Bosal nebo Walker ,které jsem bral před tím let,mě zklamaly nekvalitním zpracováním a reklamacemi,které jsem s nimi měl.


Hodnocení produktu: (Perfektní) recenze. WALKER je vedoucí značka skupiny Tenneco Automotive, která sídlí v Lake Forest v USA a je největším výrobcem výfukových systému a dalších komponentů pro automobily. Já dával na audinu celý nový Polmóstrow a vydrbal jsem se! Výfuk je hlučný více než vyrezlý letý originál co byl na autě.


Dost mě to štve,bo sportovní zvuk jsem fakt nechtěl. Připadá mi,jakoby tam snad ani nebyly přepážky jak to hučí. Chcete znát hlavní důvody, proč nakupovat výfuky právě u nás? Dnes výfuky objednáte, zítra je máte doma.


Veškeré objednávky postupujeme k okamžitému vyřízení a pokud jste objednávku výfuku podali do hodin všedního dne, doručíme výfuky během následujícího pracovního dne na vaší adresu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky