čtvrtek 14. dubna 2016

Chladící kapalina g12 ředění

Ten poměr, co jsi namíchal je v pohodě, klidně můžeš potom ještě trochu dolévat destilovanou vodou. Odsávat z nádobky nebude nutné, až poklesne trochu hladina, tak tam můžeš nalít destilku. Ať je to motorový nebo převodový olej a kapalina do posilovačů řízení, brzdová kapalina , i chladící kapalinu je nutné vyměnit. A nejde jen o propustnost hadic pro molekuly vzduchu, ale hlavně špunt na vyrovnávací nádržce, který svým přetlakovým a podtlakovým ventilkem každou jízdu do systému pouští kyselý vzduch, který kapalinu postupně degraduje.


Antifreeze Gje nemrznoucí chladící kapalina na bázi ethylenglykolu bez obsahu dusitanů, borátů, fosfátů, aminů, silikátů nebo molybdenanů.

Přítomnost speciálních organických inhibitorů zaručuje vynikající ochranu chladících systémů všech typů spalovacích motorů, zejména systémů vyrobených z hliníku a lehkých slitin. Poskytuje účinnou ochranu chladicího systému. Ale ten rozdíl není velký.


Nicméně třeba z hlediska akutní toxicity pro vodní organismy je na tom glykol (ve všech kapalinách stejný), pořád lépe než líh – ethanol. Auto-moto kapaliny) Hodnocení produktu:. Mám názor,že výměna celého obsahu chladicí soustavy je zbytečná.


Po roce provozu se chladicí kapalina nemůže znehodnotit natolik,aby ji bylo nutno vylít a nahradit novou.

Přes léto se trochu odpaří voda a pak ji stačí nahradit - doplnit - koncentrovaným Fridexem. Odolnost proti mrazu se měří hustoměrem,nebo zkouškou malého vzorku v mrazáku. Gnajdete a porovnáte na Srovnanicen. Srovnejte ceny produktů internetových obchodů. Nově přehlednější a rychlejší.


ROX Zimní směs do chladiče Gje nízkotuhnoucí chladící kapalina na bázi monoetylenglykolu s antikorozními přísadami, vhodná zejm. Neobsahuje dusitany, aminy, fosfáty, silikáty ani borax. Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírovány.


Zdravím, již nějakou dobu (cca rok) pozoruji únik chladící kapaliny. Bylo mi to divné, pod autem nebývala žádná louže. Pak jsem si všimla, že hned navrchu vedle katalyzátoru (vpravo) je steklá zatvrdlá chladící kapalina. Nemrznoucí kapalina -78°C do chladících systémů, vyhovující většině výrobců benzinových a naftových motorů.


V Pelešině tam a zase zpátky uvádí čtvrtý díl ze seriálu Provozní náplně tentokrát na téma chladící kapaliny. Dozvíte se spoustu rá tipů a triků. Důkladně probereme jejich.

Chladící kapalina je nezbytnou součástí chladiče a chladící soustavy každého automobilu. Ochlazuje motor a tím brání jeho přehřátí a případnému poškození. Jejímu výběru a doplnění se nejspíš nevyhnete.


Dobrou zprávou je, že kvůli tomu nemusíte s autem do servisu ani v případě, že automobilům nerozumíte. Povíme vám, jak to zvládnout svépomocí. Tato chladící kapalina je připravena k okamžitému použití. Motul Inugel Expert může být míchán s veškerými chladícími. Nikdy nepoužívejte neředěnou.


Tak já bych po těch letech tu kapalinu rovnou vyměnil a novou naředit 1:1. Jinak kapalina se musí ředit, max. Samotná neředěná kapalina ti v mrazáku udělá ledovou tříšť. Hustoměr chladící kapaliny.


Ahoj, rozhodl jsem se na zimu vyměnit chladící kapalinu, takže jsem koupil litry Castrol Coolant a chystal se to tam nalít, ale pak jsem otevřel manuál, kde mě překvapila informace, že se to tam nesmí lít samotné, ale 1:zředit s destilkou a tato směs by měla stačit do -36°C. Chrání chladící systém před poškozením mrazem, korozí a tvorbou usazenin. Nenarušuje pryžové části systému.


Je vyrobena z monoetylén-glykolu s antikorozními přísadami, zvláště vhodná pro chladiče moderních hliníkových a slitinových chladících soustav spalovacích motorů. Celoročně chrání chladící systém motorového vozidla před působením mrazu a před korozí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky